MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

5 x 100 was sowieso ook gelukt! Mooie reps en nice arching :thumbs:

Waarom komt je hoofd van de bank?

shiney koppie trek je erbij :D

Mijn pathetic push press van momenteel, ter vergelijk met mijn even more pathetic logpress :P

Dit is ook 55kg,helemaal aan het einde van de training ook nog, dus kan iemand zien waarom ik de 55kg log niet eens 1x omhoog krijg? :o

en nog eentje

Ik zou wat meer tijd besteden aan het cleanen want je had veel moeite met het cleanen waardoor je veel energie kwijt raakt.

Je log filmen en hier posten.

Log is heel anders. Over het algemeen kun je minder uit je benen halen. Daarbij is het heel belangrijk hoe je de boom opsluit.

Hier gebruik je een halve jerk techniek. Met een log kan je minder benen en techniek gebruiken en is meer presskracht beter van toepassing.

Werk een tijdje op gewoon pushpressen (dus zonder het tweede dipje) en je zal na een tijdje die log wel omhoog krijgen.

Doe je die chins express met een gay-rom Sanca?
Die FrontSQ is wel nice:thumbs:

The pump was insane!

Jwt!

Als je goed kijkt zie je Sanca heel subtiel met zijn voeten afzetten bij iedere rep ;)

Frontsquat gaat soepel Sanca, netjes man. Houd je nu je handen omgekeerd? Ik kan het niet goed zien.

De manier hoe die barbell ligt vind ik nogal vreemd uit zien. Het lijkt niet te liggen niet op de schouderkoppen, het ligt niet eens op bovenkant borst. Hij lijkt het gewoon ergens op zijn armen te hebben liggen. Erg sterk als je dat kan. Misschien volgende keer een filmpje van voren om daar wat meer zicht op te hebben?

De manier hoe die barbell ligt vind ik nogal vreemd uit zien. Het lijkt niet te liggen niet op de schouderkoppen, het ligt niet eens op bovenkant borst. Hij lijkt het gewoon ergens op zijn armen te hebben liggen. Erg sterk als je dat kan. Misschien volgende keer een filmpje van voren om daar wat meer zicht op te hebben?

Het ligt wel op z'n schouderkop alleen niet tegen z'n bovenborst aan. :p
Zo pak ik het ook alleen ik heb gewoon te weinig massa. :o

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Frontsquat gaat soepel Sanca, netjes man. Houd je nu je handen omgekeerd? Ik kan het niet goed zien.

Ja zijn polsen wijzen van hem af, dat heet clean grip. Is heel handig om je Clean & Press te verbeteren want bij hoge gewichten is het de bedoeling dat je ze op die manier moet Front Squaten. :yarly:

Zoals het er uit ziet op dat filmpje lijkt die barbell bovenkant bicep/onderkant voorste schouderkop te liggen. Als ik front squat ligt de barbell vol op de me schouderkoppen me strottenhoofd af te knijpen.

Terug
Naar boven