AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ja zijn polsen wijzen van hem af, dat heet clean grip. Is heel handig om je Clean & Press te verbeteren want bij hoge gewichten is het de bedoeling dat je ze op die manier moet Front Squaten.
Bedankt voor de uitleg, maar ik bedoelde eigenlijk dat het lijkt alsof hij zijn handpalm naar beneden wijst, als ik het een naam zou moeten geven zou het een gaygrip heten ;).

Bedankt voor de uitleg, maar ik bedoelde eigenlijk dat het lijkt alsof hij zijn handpalm naar beneden wijst, als ik het een naam zou moeten geven zou het een gaygrip heten ;).

Volgens mij lijkt het alleen maar zo omdat hij voorover bukt. :p

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Zoals het er uit ziet op dat filmpje lijkt die barbell bovenkant bicep/onderkant voorste schouderkop te liggen. Als ik front squat ligt de barbell vol op de me schouderkoppen me strottenhoofd af te knijpen.

Same, maar toch valt hij regelmatig deraf, best k*t moet ik bovenop de barbell omhoog gooien om hem weer op plaats te krijgen. :roflol:

Bij die Chins moet je wel iets meer uithangen, he sanca. :p

Dat zijn toch geen chins!!

Mat wordt er inderdaad geregeld mee geklierd, maar de man is wel een beest. ;)

Niets op aan te merken

Ziet er goed uit..net op paralel dus als je paralel zou breken zou het nog beter zijn maar dit komt waarschijnlijk door het lage gewicht.

Die lange kerel in het wit op je filmpje is een squat beest..jammer genoeg squat hij wel in de smith...

Dat is bij Yoshuba in de gym :D

Ik herken het Squatrack en incline bench press ding :p

Laatst bewerkt:
Toch geen box gedaan?

****ing nice, anorexiaoverwinnaar!!

Terug
Naar boven