MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

:stupid:
Komt uit de highlandgames. Eerste jaar strongman en werd vierde op de finale.
De enigste die buiten Jimmy ook de loglift medley voltooide! :thumbs:

Ge vergeet Raf meneer de eerste afgevaardigde van de atleten, hoop dat die squatmax straks iets waard gaat zijn, mijn rug weet er precies toch een beetje van :o

en ik ben niet stevig, ik heb zware beenderen

Ge vergeet Raf meneer de eerste afgevaardigde van de atleten, hoop dat die squatmax straks iets waard gaat zijn, mijn rug weet er precies toch een beetje van :o

en ik ben niet stevig, ik heb zware beenderen
:eek:
Mijn oprechte excuses Raf!

Ik heb geen zware beenderen, alleen een trage darmtransit :roflol:
Ook benieuwd naar de squat straks, want de rug werd goed gepijnigd gisteren :d

Laatst bewerkt:
Wait. Gisteren max deadlift, vandaag max squat, en zondag maxen op strongman events?
Dat wordt lekker :p

get injured

tivational+posters+demotivational+motivationalposters+hot+parody+satire+humor+free+gallery++(49).jpg

rofl
voetbal is een sport voor mietjes. vroegah werd je nog eens gesandwiched tussen verdedigers en onder het gras geschopt. daarna stond je op en ging je verder. als je nu al een speler aankijkt vallen ze al op de grond met allerlei fake injuries en moeten ze van het veld gedragen worden :D

is er al info/fimpjes van die squatmaxen?:p

is er al info/fimpjes van die squatmaxen?:p

enkel een mottige poging van mij op 250 is gefilmd, InsideOut ging die op utuub zetten voor mij maar is Thaïs gaan boefen
waren nog wat gaar van de deadlift pr's en de daarop volgende euforische rack pulls, T-bars etc; heavy squats zaten er al niet meer in vandaag, dan maar leg presses gedaan, jammer genoeg geen beelden van maar we zijn voor the big guy er ook nog een full loaded bar en wat schijven gaan opleggen voor lockouts tot insane gewicht, moeten we toch ooit eens een foto van hebben just for fun :eek:

Heu ...

Ik geloof dat de Stef de 905kg leg press wel gefilmt heeft toch ???
(Alle lock-outs van 90° ... )

dikke shit allemaal zeg:eek::thumbs:

Netjes Frenk keurige uitvoering trouwens ook..

Mooi, Frankie. Je bent trouwens een buffe n*ger aan het worden!

Sterk Ylke. Zitten daar nou kneewraps rond je armen???

Idd sterk Ylke. En Frank je wordt echt buff idd. Goed te zien aan je schouders en armen.

Terug
Naar boven