MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hansiejj..
ik kon je broertje wel eens zijn.. jij klungelt nog erger soms:P:P haha:D

Een mooie techniek was het niet, lift 2, maar goed daar hebben we het al eerder over gehad.
Een lift is een lift, 230 daar gelift en 240 PR dus niet verkeerd, moet er zelf maar eerst zien te komen.

:thumbs:

wat is dit nou voor gelul? Hij had em gewoon en tis wel 455 kg... Beetje raar om wel moeilijk te doen of iemand ze knienen niet helemaal locked out waren (wat nauwelijks iets aan op te merken is zoiezo) Maar niet moeilijk doen als iemand straps, riem gebruikt en hitched en dat telt dan wel als een echte deadlift?

Andy Bolton wist zelf ook wel dat dit geen goede lift was. Toen hem er naar gevraagd werd gaf hij aan dat de scheidsrechter de lift al telde en hij dus het gewicht alweer liet zakken. De fout ligt dus bij de scheids. Maar, inderdaad, het is de WPO...

@Snoob: Die 200kg ziet er easy uit! Netjes!

@snoob: Top dat je ook een filmpje gepost hebt maar je snapt wel dat we er nu meer van je verwachten he? ;) Jammer van die 250 maar die 200 zag er wel erg makkelijk uit! :thumbs:

200 zag er erg makkelijk uit!:thumbs:

Jammer van die 250, ook een beetje te ronde rug imo.. succes met volgende keer.

Hmmz, ik had ook altijd wel een ronde rug. Vond het altijd juist wel lekker liften. Vraag me ook nog altijd af of het nu slecht is of niet. Volgens kan het prima, mits je er aan gewend bent.

Hmmz, ik had ook altijd wel een ronde rug. Vond het altijd juist wel lekker liften. Vraag me ook nog altijd af of het nu slecht is of niet. Volgens kan het prima, mits je er aan gewend bent.

Er zijn meer lifters die het doen (ook met extreme gewichten).

Volgens mij doen veel pl`ers dat hun rug bollen zo hoef je een minder grote afstand te overbruggen. Belangrijkste is dat je je onderrug wel in de juiste positie hebt.

hehehehe:D:D
ik wilde t nie zeggen Gijs!!:P

:p:stupid:

:roflol:
Dat laatste filmpje, dat gelach. Heerlijk, euforisch gevoel als je een heavy lift locked!
Nice man :thumbs:

@gijs en niels: stelletje sukkels whahahaa

@willy: thx man ;)

nu zeg je sukkels.. slapperd haha train wat harder.. gijs en ik gaan je voorbij;)

wie het laatst lacht jong ;)

snapt de grap niet:P

Domme kracht zeggen ze welleens toch :D

:jk:

Terug
Naar boven