- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je squat 155, maar failt op een pinsquat van 3*130? ( die boven parallel is)
![]()
Idd, dan vind ik jouw verhoudingen toch wel beter hoor!

mijn pinsquat ligt net zo hoog als mijn parallel.............kwestie van trainen dus!
( dit geld voor zowel FULL als PARALLEL)
![]()
2de keer in me leven een pinsquat (die zwaarder is dan normaal squatten).
155 is van half jaar terug....
Verder geen smoesjes hoor![]()
Blablablabla ... Zever zever zever ...
Goeie squats ! spijtig van die laatste (ik dacht dat het aan de 'grip' lag nietwaar ? Zag die bar van je traps rollen ...)

Hey ik gaf je een compliment, dacht je dat alles gratis was? Waar is mijn antiliaans karma rondje?

mijn pinsquat ligt net zo hoog als mijn parallel.............kwestie van trainen dus!
( dit geld voor zowel FULL als PARALLEL)
al geef ik toe dat pin-full-squat vanaf de 150 moeilijk begint te worden.........)
En dit is nou net het probleem jou parrallel squat is net zo hoog als een standaard barkruk.

Tja. Een parallel box squat van 170 en een normale squat van 155 klopt ook niet helemaal. Box squats horen veel zwaarder te zijn.je squat 155, maar failt op een pinsquat van 3*130? ( die boven parallel is)
![]()
Squat tot je reet je kuiten aanraakt, de rest is nep.

Boven de 200kg is 't een ander verhaalAls dat waar is kan ook iedereen hier die ATTG squat zeggen dat ze dikkere benen hebben dan mij?![]()

2de keer in me leven een pinsquat (die zwaarder is dan normaal squatten).
155 is van half jaar terug....
Verder geen smoesjes hoor![]()