Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zo daar is ie dan, Bent over row voor de form check en de Powerclean - Pushpress combinatie PR 1x100 kg

YouTube - BOR, Powerclean & Pushpress

Ziet er heel sterk uit! Als je je benen wat meer leert gebruiken met de push press, dan gaat dit heel veel zwaarder kunnen. Misschien iets wat contra-intuitief is: eens proberen iets minder doorzakken met je benen. Sommige mensen kunnen meer topsnelheid maken als ze minder ver zakken. Dus korter en explosiever. Zolang je maar maximale versnelling op de stang kan overbrengen, hoe lang je daar ook maar voor nodig hebt. Sommigen dus 30 cm, anderen 5 cm. Dus speel daar eens mee, en kijk of het voor jou verschil maakt.

Ziet er heel sterk uit! Als je je benen wat meer leert gebruiken met de push press, dan gaat dit heel veel zwaarder kunnen. Misschien iets wat contra-intuitief is: eens proberen iets minder doorzakken met je benen. Sommige mensen kunnen meer topsnelheid maken als ze minder ver zakken. Dus korter en explosiever. Zolang je maar maximale versnelling op de stang kan overbrengen, hoe lang je daar ook maar voor nodig hebt. Sommigen dus 30 cm, anderen 5 cm. Dus speel daar eens mee, en kijk of het voor jou verschil maakt.

Bedankt voor de tip, zal is gaan afwisselen met de techniek.

Netjes!! Goede clean. Gaat gewoon makkelijk. Zit zeker meer in.

Ik ben onder de indruk kerel!!

Bedankt mannen, vandaag ook nog weer P&P gedaan met 100 kg en moet zeggen dat de pushpress me
een stuk makkelijker af ging vandaag, denk niet dat het lang duurt voordat ik de 120 kg uitstoot.

@sanca: ik denk dat je te snel zakt.. iets gecontroleerder zakken werkt misschien.

Nice squat.. denk dat je er nog wel 1 of 2 reps uit had kunnen halen!

2reps wel maar wil nog niet to the max gaan ivm me knie (blijf er voorzichtig mee)

Weeral netjes Chewie,en deze keer wel je "spotters" klaar gezet :D In je vorig filmpje staken ze helemaal beneden en vond ik al raar, maar je gaat nog niet tot je max zie ik dus..

ja was ze de vorige vergeten :P

Voor het eerst C&J geoefent, 1 x met strongman een powerclean en pushpress gedaan.
Tips/Commets op de techniek?

Clean and Jerk 1 x 80:

YouTube - C6J 80

gruwelijk netjes gozer... ! ik vind em top

wie is die grafidioot op de achtergrond die nonstop 'hap hap hap' ofzo zegt... i would shoot him

Gaat easy, Chewie. Nice!

Ja, wel nette C&J. Zitten wel verbeteringspunten aan maar als't je eerste keer is gaat ie wel lekker.

gruwelijk netjes gozer... ! ik vind em top

wie is die grafidioot op de achtergrond die nonstop 'hap hap hap' ofzo zegt... i would shoot him

:roflol:

Dat is een personaltrainster die 2 boksers aan begeleiden was.

Ja, wel nette C&J. Zitten wel verbeteringspunten aan maar als't je eerste keer is gaat ie wel lekker.

Thanks man, maar wat zijn dan de verbeterpunten?
En dit was idd me eerste keer.

Volgens mij buig je je armen te snel bij 't cleanen, je vangt de barbell op je polsen bij de clean en je kan ook beter op je tenen gaan "staan" vlak voor 't bovenste gedeelte van de clean. Je gaat wel redelijk diep voor eerste keer squat cleanen maar dat's goed:D

De jerk duik je niet snel genoeg onder en niet diep genoeg, denk ik. Verder kan je proberen de stang iets breder vast te pakken zodat je armen eerder gelocked staan.

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat mijn C&J vergelijkbaar is en zeker niet beter qua techniek.

Netjes Willy. Kan je helaas geen tips geven ofzo. Als je het fijne van C&J wil weten heb ik nog wel ergens linkje naar een 3uur durende OL lifts seminar op googlevideo. Is al is gepost.

Nice willy wonka, probeer de volgende keer je ellebogen naar voren te gooien wanneer je hem opvangt,
zoals tjok nu zegt lijk je hem op te vangen op je polsen.
Er zit in iedergeval nog veel meer in, die jerk zag er heel soepeltjes uit.

Terug
Naar boven