XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

netjes hoor silly willy

Volgens mij buig je je armen te snel bij 't cleanen, je vangt de barbell op je polsen bij de clean en je kan ook beter op je tenen gaan "staan" vlak voor 't bovenste gedeelte van de clean. Je gaat wel redelijk diep voor eerste keer squat cleanen maar dat's goed:D

De jerk duik je niet snel genoeg onder en niet diep genoeg, denk ik. Verder kan je proberen de stang iets breder vast te pakken zodat je armen eerder gelocked staan.

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat mijn C&J vergelijkbaar is en zeker niet beter qua techniek.

Thanks for the pointers Tjok!
Polsen klopt kreeg last van me rechterpols (waar ik al blessure aan heb).....
Stang had ik op schouderbreedte. Volgende keer breder dus!

Netjes Willy. Kan je helaas geen tips geven ofzo. Als je het fijne van C&J wil weten heb ik nog wel ergens linkje naar een 3uur durende OL lifts seminar op googlevideo. Is al is gepost.

Ik praat nu tegen je op msn :P

Nice willy wonka, probeer de volgende keer je ellebogen naar voren te gooien wanneer je hem opvangt,
zoals tjok nu zegt lijk je hem op te vangen op je polsen.
Er zit in iedergeval nog veel meer in, die jerk zag er heel soepeltjes uit.

OK, hier zal ik ook opletten.

Dank je sanciespancie!

Je zakt te diep op die jerk.. als je wat minder diep zakt en explosiever omhoog komt kan je denk ik (veel) meer kracht achter die bar gooien.

Ok zal ik ook eens doen, ik dacht juist dat ik wat grotere "stap" moest nemen. Thanks :)

Ik bedoel tijdens het omhoog gooien van de bar.

Ja, ik snap het..... Je bedoelt voordat ik die stap neem? Dus zeg naar de push?

Yessir.

Ok thanks man! Dat las ik laatst ook al op het forum..... Kleiner maar explosiever hupje en sneller onder de bar duiken. Ga ook me handen wat verder uit elkaar zetten.

Vette filmpjes Willy, lekker veel agressie:D

Netjes weer, leuk nummer ook in Masallah's filmpje :P

De filmpjes van de benchsquats, hamstring parallel aan de grond (high box):

Concentratie en agressie te over, had mezelf goed opgefokt :D

Waarom kijk je naar beneden tijdens het squatten? Altijd recht vooruit, of naar boven kijken ;) Dan trekt je erector ook niet krom en sta je gewoon veel stabieler

Ja dat zei iemand in me log ook al (daar staan de filmpjes ook), normaal kijk ik altijd schuin omhoog maar nu niet. Is ff wennen om op een bankje te gaan zitten.

Je zou er maar eens naast moeten gaan zitten :roflol:

0x285 dead
th_sweelinckopendagsamenstelling008.jpg

3x260 dead
th_sweelinckopendagsamenstelling009.jpg

:eek: zware strijd tegen de zwaartekracht, echt top kerel :thumbs:

+1

Karma!
Edit: Grapje, kan je niet geven.....

t*ring! :eek:

Ik zou wel wat aan je techniek werken, want dit kan natuurlijk niet zo he! :p

Terug