MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Duidelijk geval van jammer jongens. Jullie instelling wordt niet bekritiseerd. Een beetje zelfspot kan soms best prima zijn. Je moet idd meenemen dat er hier een heel grote vriendenclub zit en gewoon lekker geintjes maken hoort erbij. Ik ben trouwens heel veel en vaak bekritiseerd om mijn DL hoor. En ik doe daar ook niet moeilijk over, neem alle juiste kritiek ter harte. Zo is vooral mijn lockout dramatisch en heb ik na aanleiding van tips me verdiept in bands en chains, doe ik snatch grip DL etc. En de discussie gaat elke training hier bij RPB onvermiderd verder over hoe bv de lockout van mij te verbeteren of de eerste fase van Frank bv. Ik zou me als je hier verder wilt op DBB gewoon alleen de waardevolle tips aantrekken en om de rest kunnen lachen. Ik ben al zeker een miljoen keer in de zeik genomen hier en ben nu idd een van de gerespecteerde leden. So what. Nog geen maand geleden werd ik er gewoon weer keihard op gewezen dat mijn techniek op boxsq ruk was.

amen

Wat een stelletje zeikerds zit hier hoor jong. Het was ME dag dus het het is enigsinds normaal dat mijn rug wat boller staat dan ander.

Bullshit, je vorm trekt al vanaf 't eerste gewicht op niks, en niet enkel "wat boller".

Op een forum kan je makkelijk zeggen dit is niet goed en dat is niet goed. Mijn rug kan misschien rechter maar zijn jullie 1RM pogingen allemaal perfect qua techniek?

Ja.

"kan misschien"...?? kijk nog maar eens goed. Als je na 2,5 jaar nog zo deadlift, doe je 't gewoon al 2,5 jaar fout, simpel. Ego aan de kant en techniek aanpassen is de boodschap!

Als ik sommige deadlifts hoor zie passeren zijn het eerder deadlifts tot op de knie, dan achterover leunen en wat limbodansen tot boven.

G-mens poging trok idd op geen kloten, maar ik ben zeker dat z'n vorige (opwarm)gewichten wél zuiver van vorm waren. Iedere pr-poging is minder mooi, maar jij lift alles met een bolle rug, niet enkel je pr.

zijn 150kg was technisch gezien een evenaring van zijn PR...
zijn anderen beurten waren wél mooi

Hoop gepost hier ineens, ff inlezen :popcorn:

Kan er ook een filmpje komen van zijn reguliere deadlift...misschien ligt het namelijk aan de extra diepte van het platform (mobiliteits probleem) of een core probleem of ...? Kan een hoop zijn.

+1.. wat er nog bijkomt is dat het hele effect van de platform deadlift op deze manier niet tot zijn recht komt.

Wauter vat het beetje verkeerd op denk ik. Kijk die naam is gewoon k*t als dat gezegd word kun je je aangevallen voelen. Maar als iemand over die rug begint is dat voor zn eigen bestwil. Als je dat dan in de wind slaat met een reactie als 'die en die doen het ook' heb je het punt niet begrepen.
En g-men's deadlift is flink hitch en absoluut niet vatbaar voor de schoonheidsprijs, maar hij brengt zn onderrug niet zo in gevaar.

Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat er hier wel heel licht wordt gedaan over een bolle onderrug in t algemeen trouwens

De naam is allesbehalve gay. Kijk mijn 165 dl mag miss niet veel lijken tegenover al die gasten die hier 200+ liften maar het is wel dicht tegen mijn 1RM aan en erzelfs boven. Dit is mijn limiet en daar ga ik boven. En dat is toch waar het in powerlifting om draait je eigen limieten verleggen? Dat de techniek niet ideaal was wist ik wel maar de manier waarop het hier gezegd word...

Kan er ook een filmpje komen van zijn reguliere deadlift...misschien ligt het namelijk aan de extra diepte van het platform (mobiliteits probleem) of een core probleem of ...? Kan een hoop zijn.

+1.. wat er nog bijkomt is dat het hele effect van de platform deadlift op deze manier niet tot zijn recht komt.
zijn normale deadlift is 95% van de tijd in mijn ogen gewoon goed, de andere 5% zit ik niet op te letten :p

filmpjes van zijn deadlift komen als we nog eens deadliften en filmen ;)

normaal gezien komen er filmpjes van onze wedstrijd in maart, en daar wordt zowiezo gedeadlift :)

Je had het over op een dynamic day hoeft je geen ME te verwachten vandaar ik het vroeg.....
Daarnaast raak niet zo snel geirriteerd dude....Je komt met een team brutal filmpje, met een ****ed up deadlift aan en wat 60kg box squats....(waar je opzich nice techniek heb alleen iets minder "rocken"). WTF is daar brutaal aan? Dan weet je dat je reacties daar OOK op kan krijgen!

Met 7man een team vormen is nice!

Verwacht je dat ik op DE zware bands squats ofzo ga doen? Ik doe ook liever zware sets maar dat kan je niet altijd doen. Het is gewoon gefilmd om de techniek te checken en die zit blijkbaar redelijk goed behalve dat rocken dat je vermelde waarvoor dank:)

Ligt aan je max squat he :P

En np mbt de tips...ik loop dan wel te irriteren maar daar moet je omheen lezen :D

Laatst bewerkt:
Duidelijk geval van jammer jongens. Jullie instelling wordt niet bekritiseerd. Een beetje zelfspot kan soms best prima zijn. Je moet idd meenemen dat er hier een heel grote vriendenclub zit en gewoon lekker geintjes maken hoort erbij. Ik ben trouwens heel veel en vaak bekritiseerd om mijn DL hoor. En ik doe daar ook niet moeilijk over, neem alle juiste kritiek ter harte. Zo is vooral mijn lockout dramatisch en heb ik na aanleiding van tips me verdiept in bands en chains, doe ik snatch grip DL etc. En de discussie gaat elke training hier bij RPB onvermiderd verder over hoe bv de lockout van mij te verbeteren of de eerste fase van Frank bv. Ik zou me als je hier verder wilt op DBB gewoon alleen de waardevolle tips aantrekken en om de rest kunnen lachen. Ik ben al zeker een miljoen keer in de zeik genomen hier en ben nu idd een van de gerespecteerde leden. So what. Nog geen maand geleden werd ik er gewoon weer keihard op gewezen dat mijn techniek op boxsq ruk was.

Dat is juist het probleem op DBB, er word hier enorm veel geluld en als je dan iemand bekritiseerd doe je het op een manier die beledigend overkomt. Dan moet je niet achteraf zeggen dat je maar tegen een stootje moet kunnen. Veel verschuilen zich hier achter dat smoesje van "het was maar om te lachen en je moet er maar tegen kunnen" IK vraag me af hoeveel er hier in real life ook zo'n grote mond hebben...

Het is niet dat ik niet tegen kritiek kan, alle beetjes info helpen me om beter te worden als powerlifter maar dat iedereen eens nadenkt over de manier waarop ze het zeggen...

Frank is so tough he wears the IFSA mark on his forehead.

hahaha, it's funny cuz it's true :roflol:

Dat is juist het probleem op DBB, er word hier enorm veel geluld en als je dan iemand bekritiseerd doe je het op een manier die beledigend overkomt. Dan moet je niet achteraf zeggen dat je maar tegen een stootje moet kunnen. Veel verschuilen zich hier achter dat smoesje van "het was maar om te lachen en je moet er maar tegen kunnen" IK vraag me af hoeveel er hier in real life ook zo'n grote mond hebben...

Het is niet dat ik niet tegen kritiek kan, alle beetjes info helpen me om beter te worden als powerlifter maar dat iedereen eens nadenkt over de manier waarop ze het zeggen...

Man, man man wat een gehuil toch weer, back to your training.

Trek er niet zoveel van aan, fix je techniek en blijven beuken.

Terug
Naar boven