MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Net niet paralel, maar scheelt niet veel.
1. Je tenen staan te ver naar buiten gedraaid. Ideaal om een foute druk op je knieen te krijgen en ze op langer termijn te vernken
2. je gaat niet naar achteren zitten, maar je zakt meer naar beneden waardoor knieen ver naar voren komen en je meer uit quads gaat drukken dan uit hamstrings
3. je komt niet diep genoeg. op een gegeven moment stoppen je benen met zakken en ga je verder zakken door je rug ipv benen. Ook niet gezond.

Dus...meer naar achter zetten, tenen meer naar voren ipv naar de muur naast je als charlie chaplin en dan eens kijken hoever je komt :)

Bedankt voor je feedback :-)

mwahahahagagaga

Ha Ha Ha Hilarisch, ik moet wel zeggen dat sinds ik geen buikje meer heb men lul er nog groter uitziet, wat natuurlijk nefast is voor men oversize ego. Juist hé Daniel

Lacht de man die zen piel niet kan zien zonder spiegel :roflol:
Deze reactie doet mij vermoeden dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Sorry als ik je op je pik trapte!

Er geil Gijs...t*ring...op naar de 160man!!!

Bruut !

nog even en je haalt jarno in met zijn 210 :P

Noem het maar zoals je wilt het maakt mij niet zoveel uit. Eigenlijk vind ik dat er pushpress en jerk bestaat. Jerk spring je en een pushpress is een press met aanzet benen. Als je het verder wilt specificeren zou dit idd een pushjerk zijn vanwege de 2e dip.

als je het gewicht maar boven je hoofd krijgt :P

inderdaad. ze vallen allemaal onder het familie kopje...Overheads. Dus als G-men volgend filmpje Overhead 160kg noemt is er geen gezeik :P

Noem het maar zoals je wilt het maakt mij niet zoveel uit. Eigenlijk vind ik dat er pushpress en jerk bestaat. Jerk spring je en een pushpress is een press met aanzet benen. Als je het verder wilt specificeren zou dit idd een pushjerk zijn vanwege de 2e dip.

Belangrijk kenmerk van jerk is dat je, nadat je uit hebt gestoten nog eens door je benen zakt (wat je hier een klein beetje doet). Maar idd, OH is OH en dit is gewoon knettersterk

is dat hetzelfde dansje als wat je in de club op die muziek doet gijs?

Superprestatie G, en hoe explosief!

Terug
Naar boven