Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je de bal lapt, je voeten dichter zetten en de bal bovenop je benen leggen. Zo zit ie al wat hoger op je UB, kan je gemakkelijker laag pakken op de bal want op hogere platformen kom je zo in de problemen anders.

Ben benieuwd of de hipdrive nu echt duidelijk aanwezig is.
Diepte is parralel denk ik?

* Deed *
Aah Simon ik zie dat je weer verlangens richting strongman koestert![]()

Wat zou er dan toch waar zijn?Sanca, G-men: jullie nemen me de woorden uit de mond...
Waar is de goeie ouwe tijd dat we jaloers konden zijn op die stoeferige, zagerige zwemhomo omdat hij zo verdoemde sterk was en alle gangbare wetten van het trainen tartte
maar... na het deadliften deze week, nu deze posts...zou het dan toch waar zijn?![]()

Vind je je pik weer?!
Op dit filmpje is je techniek mooi te zien.
Haha, ik heb ze al bijna een jaar, zijn me tennis schoenen, vandaar me vraag erover eerder aan jou
Lopen wel wat beter dan de all-stars, alleen de zool is niet echt ideaal (100% vissengraat), zal jij wel niet hebben?
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=HtESNnnDRIo
Hier trouwens "Minotaures de machtige"
Ha Ha Ha Hilarisch, ik moet wel zeggen dat sinds ik geen buikje meer heb men lul er nog groter uitziet, wat natuurlijk nefast is voor men oversize ego. Juist hé Daniel
Lacht de man die zen piel niet kan zien zonder spiegel