Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

HIj deed toch mee o_O of vergis ik me

je vergist je, sadly enough...

als je de bal lapt, je voeten dichter zetten en de bal bovenop je benen leggen. Zo zit ie al wat hoger op je UB, kan je gemakkelijker laag pakken op de bal want op hogere platformen kom je zo in de problemen anders.

Oké, dus meer richting me buik/borst leggen in het begin?
zal er bij de NCC aan denken. want nog eens stones doen gaat er misschien niet inzitten.

misschien volgende week nog, want dit keer is me arm niet zo beschadigd volgens mij.

Die gesloopte pallet.... pure nostalgie!

zien er netjes uit.
je gooit ze ook als het ware erop.

zal de volgende keer nog beter proberen dan.
maar dit was de 2e keer. in verhouding tot de 1e keer was dit al een hele vooruitgang

knieen buigen eerst....

Sanca, G-men: jullie nemen me de woorden uit de mond...
Waar is de goeie ouwe tijd dat we jaloers konden zijn op die stoeferige, zagerige zwemhomo omdat hij zo verdoemde sterk was en alle gangbare wetten van het trainen tartte :p
maar... na het deadliften deze week, nu deze posts...zou het dan toch waar zijn? :eek:

Ben benieuwd of de hipdrive nu echt duidelijk aanwezig is.

Diepte is parralel denk ik?

Net niet paralel, maar scheelt niet veel.
1. Je tenen staan te ver naar buiten gedraaid. Ideaal om een foute druk op je knieen te krijgen en ze op langer termijn te vernken
2. je gaat niet naar achteren zitten, maar je zakt meer naar beneden waardoor knieen ver naar voren komen en je meer uit quads gaat drukken dan uit hamstrings
3. je komt niet diep genoeg. op een gegeven moment stoppen je benen met zakken en ga je verder zakken door je rug ipv benen. Ook niet gezond.

Dus...meer naar achter zetten, tenen meer naar voren ipv naar de muur naast je als charlie chaplin en dan eens kijken hoever je komt :)

* Deed *

Aah Simon ik zie dat je weer verlangens richting strongman koestert:)
:)
Sanca, G-men: jullie nemen me de woorden uit de mond...
Waar is de goeie ouwe tijd dat we jaloers konden zijn op die stoeferige, zagerige zwemhomo omdat hij zo verdoemde sterk was en alle gangbare wetten van het trainen tartte :p
maar... na het deadliften deze week, nu deze posts...zou het dan toch waar zijn? :eek:
Wat zou er dan toch waar zijn? :)

Haha, ik heb ze al bijna een jaar, zijn me tennis schoenen, vandaar me vraag erover eerder aan jou :p

Lopen wel wat beter dan de all-stars, alleen de zool is niet echt ideaal (100% vissengraat), zal jij wel niet hebben?

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HtESNnnDRIo

Hier trouwens "Minotaures de machtige"

Hahahahahahahaha.. Ik snap waarom ze mino het rubberen mannetje noemen..

Terug
Naar boven