- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke grap? Die gif ziet er gewoon lachwekkend uit.Beetje jammer dat die grap al ouder is dan de oorlog...

Welke grap? Die gif ziet er gewoon lachwekkend uit.![]()

Haha echt he, net alsof er net daarvoor een spuit in is gegaan.Zeer nice. Maar waarom rol jij de bar wanneer je gaat pullen?
Ik had me ff kwaad gemaakt van tevoren, zal daardoor wel komen. Als je me ooit zo op je af ziet komen wegwezen dus

Vind ik fijnerZeer nice. Maar waarom rol jij de bar wanneer je gaat pullen?
Is al weer 7 weken geleden voor het laatstHaha echt he, net alsof er net daarvoor een spuit in is gegaan.

He, dat is nieuw voor mij. Bedankt voor de tip.het gewicht is dan makkelijker te trekken, dan wanneer het dood ligt.
Dat dacht ik ook, maar waarom zou je dat dan willen?het gewicht is dan makkelijker te trekken, dan wanneer het dood ligt.
das al niettemin. mooi gewicht, mooie pull
Was ook niet serieus bedoelt.Ik had me ff kwaad gemaakt van tevoren, zal daardoor wel komen. Als je me ooit zo op je af ziet komen wegwezen dus
Vind ik fijner
Is al weer 7 weken geleden voor het laatst![]()

Waarom je een gewicht makkelijker zou willen tillenDat dacht ik ook, maar waarom zou je dat dan willen?