MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik heb zelf 1 powerlift wedstrijd mee gedaan en ga ook vaak kijken maar de scheidsrechter zegt best snel push ik vind het gewoon mooie beurten van Chewie alleen die 2e met 160 ging wat minder maar dat is wel te begrijpen met zo een gewicht.
Ik zag laatst een filmpje van DR STRONG en het viel me op dat ze wel 2 volle seconden wachtten. Maar verschilt per scheidsrechter uiteraard! Toch zou ik persoonlijk iets langere pauze nemen als je ook echt daarvoor traint.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Ze zeggen PRESS :p

Ben het met beide eens. Bij de ene ref is de stop lang genoeg en bij een andere zou je langer moeten wachten. Dat noemen ze een wedstrijd... Ik doegeen wedstrijden en je ziet nu wel een duidelijke stop...dus mwahja boeiuh

Nog langer wachten volgens mij was het gewoon goed hoor hoelang die pauze had.
Maar je doet het specifiek om onderin sterker te worden toch? Betere en sterkere startoff en absolute kracht, niet of ie wel of niet goedgekeurd zou worden. Ik zou gewoon mikken op 2-3 sec pauze.

Dus pauze squats van 3sec zie jij ook meer nut in dan sec pauze onderin?

netjes sanca, mooi pr

Mooie PR's denk dat de 120 je was gelukt als je na je 1e fail het gelijk nog een keer probeerde.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Bij een PL wedstrijd moet je zeker langer wachten

Of beter gezegd, heb je zeker káns dat je langer moet wachten ;)

Ja het verschilt enorm, sommige zeggen direct press en anderen wachten daar liever 2 secondes of meer mee. Dus inderdaad gewoon doen wat het zwaarst is dan heb je dat gewoon in je voordeel dat als dat het geval is dat je erop getraind bent.

Nette pushpress sanca

Dus pauze squats van 3sec zie jij ook meer nut in dan sec pauze onderin?
Nee, ik denk zelfs dat pauze squats per definitie niet zo goed zijn.. Je kan denk ik beter gewoon (echte) ATTG squats doen als je onderin sterker wilt worden.

Thanks, ik zat er al lang op te wachten, nu op naar de 120!

Mooie PR's denk dat de 120 je was gelukt als je na je 1e fail het gelijk nog een keer probeerde.

Ik heb gelijk na de 1ste press nog eens geprobeerd, helaas :P

ipv daarna nog eens te proberen heb ik nog een paar setjes op 100 op techniek gedaan ;)

Thanks, op de axle heb ik nu ook 110 geduwd, hopelijk heeft dit allemaal een goede carryover naar mn log!

Nice PR sanca!
Hehe, efkes het been Jimmy-style omhoog bij de 115 :D

Brutale chins Frank!

@jumperke1tje, thanks!

thnx beiden. Maar nee, ik probeer a la G-men te cheaten met chins, maar ik kan eigenlijk alleen maar vrij strict met full hang chinnen zoals je ziet....

Sterk Frenk! :bow:

Nice chins Big F!

Wtf ****ing nice chins Frank!

Terug
Naar boven