oei oei.. als ze deelnemers puss gaan noemen wordt het roid rage natuurlijk![]()
haha is al verbeterd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei oei.. als ze deelnemers puss gaan noemen wordt het roid rage natuurlijk![]()

Ik zag laatst een filmpje van DR STRONG en het viel me op dat ze wel 2 volle seconden wachtten. Maar verschilt per scheidsrechter uiteraard! Toch zou ik persoonlijk iets langere pauze nemen als je ook echt daarvoor traint.Ik heb zelf 1 powerlift wedstrijd mee gedaan en ga ook vaak kijken maar de scheidsrechter zegt best snel push ik vind het gewoon mooie beurten van Chewie alleen die 2e met 160 ging wat minder maar dat is wel te begrijpen met zo een gewicht.

Maar je doet het specifiek om onderin sterker te worden toch? Betere en sterkere startoff en absolute kracht, niet of ie wel of niet goedgekeurd zou worden. Ik zou gewoon mikken op 2-3 sec pauze.Nog langer wachten volgens mij was het gewoon goed hoor hoelang die pauze had.
Bij een PL wedstrijd moet je zeker langer wachten
Of beter gezegd, heb je zeker káns dat je langer moet wachten![]()
Nee, ik denk zelfs dat pauze squats per definitie niet zo goed zijn.. Je kan denk ik beter gewoon (echte) ATTG squats doen als je onderin sterker wilt worden.Dus pauze squats van 3sec zie jij ook meer nut in dan sec pauze onderin?
Mooie PR's denk dat de 120 je was gelukt als je na je 1e fail het gelijk nog een keer probeerde.

thnx beiden. Maar nee, ik probeer a la G-men te cheaten met chins, maar ik kan eigenlijk alleen maar vrij strict met full hang chinnen zoals je ziet....