- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
wij doen altijd hand op het geribbelde en dan duim afstand
dus iedereen heeft dezelfde lichaamsbouw bij jullie?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wij doen altijd hand op het geribbelde en dan duim afstand

dus iedereen heeft dezelfde lichaamsbouw bij jullie?![]()
iedere hand is groter en iedere duim is langer daarom. En over het algemeen kan iedereen wel uit deze positie drukken omdat het ongeveer schouderbreedte isKrijg je geen last van je polsen zo, want volgens mij laat je de stang niet rusten op je front delts als ik het goed zie.
ik laat de stang idd rusten op me handen. zal hier eens aan denken volgende keer.
ze voelen wel belast na een setje, maar ik kan er wel mee overweg gaan

nope wat heeft dit met lichaamsbouw te makeniedere hand is groter en iedere duim is langer daarom. En over het algemeen kan iedereen wel uit deze positie drukken omdat het ongeveer schouderbreedte is
Mee eens!
Daar ben ik het dan weer minder mee eens...

Ik deed een paar dagen geleden MP's er merkte dat ik last kreeg in mijn polsen, vooral de rechter. Hoe kan ik dit vermijden?
Ik deed een paar dagen geleden MP's er merkte dat ik last kreeg in mijn polsen, vooral de rechter. Hoe kan ik dit vermijden?
Ik denk dat je het beste kan kijken naar de positie van je polsen en kijken of ze wel onder de bar blijven.

Wij van WC Eend adviseren; WC Eend.wij doen altijd hand op het geribbelde en dan duim afstand
Laat hem inderdaad rusten op je bovenkant borst. En grip breedte is goed imo.ik laat de stang idd rusten op me handen. zal hier eens aan denken volgende keer.
ze voelen wel belast na een setje, maar ik kan er wel mee overweg gaan
Het is verstandig om een beetje mee te veren als je hem laat zakken.Met name als je bij een pushpress de stang laat zakken krijgen je polsen wel een aardige klap. Beter is om te leren op te vangen met je delts. En ook vanuit daar drukken.
Laat hem inderdaad rusten op je bovenkant borst. En grip breedte is goed imo.
---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------
Het is verstandig om een beetje mee te veren als je hem laat zakken.

Ja logisch maar dan nogLaat hem inderdaad rusten op je bovenkant borst. En grip breedte is goed imo.
---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------
Het is verstandig om een beetje mee te veren als je hem laat zakken.
je rug trekt wel redelijk krom
die 2e rep is lelijk![]()