AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

dus iedereen heeft dezelfde lichaamsbouw bij jullie? :o

nope wat heeft dit met lichaamsbouw te maken ??? iedere hand is groter en iedere duim is langer daarom. En over het algemeen kan iedereen wel uit deze positie drukken omdat het ongeveer schouderbreedte is

Laatst bewerkt:
Krijg je geen last van je polsen zo, want volgens mij laat je de stang niet rusten op je front delts als ik het goed zie.

ik laat de stang idd rusten op me handen. zal hier eens aan denken volgende keer.
ze voelen wel belast na een setje, maar ik kan er wel mee overweg gaan

ik laat de stang idd rusten op me handen. zal hier eens aan denken volgende keer.

Ik dacht dat je ze op je tet*en legde maar als ik het zo lees zou ik daarmee oppassen Mike. Kan je een nasty blessure van krijgen. :p

nope wat heeft dit met lichaamsbouw te maken ??? iedere hand is groter en iedere duim is langer daarom. En over het algemeen kan iedereen wel uit deze positie drukken omdat het ongeveer schouderbreedte is

true, handen wijken ook mee af natuurlijk. had ik even geen rekening mee gehouden

Ik deed een paar dagen geleden MP's er merkte dat ik last kreeg in mijn polsen, vooral de rechter. Hoe kan ik dit vermijden?

Ik deed een paar dagen geleden MP's er merkte dat ik last kreeg in mijn polsen, vooral de rechter. Hoe kan ik dit vermijden?

wristwraps en wat daster zij meer op voorkant delts leggen. Ik leg hem meer op de bovenkant borst maarja ik ben zo stijf als een hark in de schouders en nek etc

Ik denk dat je het beste kan kijken naar de positie van je polsen en kijken of ze wel onder de bar blijven.

Het is idd wel zaak om de bar op je delts te leggen. Probeer aan je flexibiliteit te werken als dat niet gaat. Probleem is dat als je hem alleen op je handen laat rusten dat je armen een gedeelte van de "push" absorberen, waardoor je lift uiteraard minder efficiënt word. Plus bijkomend probleem als je de ellebogen niet voor de bar hebt dat je naar voren duwt. Dit is vanzelfsprekend ook minder efficiënt en kan al gauw leiden tot een gemiste beurt...

Met name als je bij een pushpress de stang laat zakken krijgen je polsen wel een aardige klap. Beter is om te leren op te vangen met je delts. En ook vanuit daar drukken.

Laat hem inderdaad rusten op je bovenkant borst. En grip breedte is goed imo.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Met name als je bij een pushpress de stang laat zakken krijgen je polsen wel een aardige klap. Beter is om te leren op te vangen met je delts. En ook vanuit daar drukken.
Het is verstandig om een beetje mee te veren als je hem laat zakken.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Inderdaad anders wordt de klap nog harder. Ik Squat altijd een beetje mee als ik het laat zakken. :p

Ja logisch maar dan nog

je rug trekt wel redelijk krom
die 2e rep is lelijk :)

Terug
Naar boven