Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

meer met lagere gewichten op techniek trainen, werken aan je zwakke punten, je onderrug in dit geval dus ik zou meer GM's doen ofzo

meer met lagere gewichten op techniek trainen, werken aan je zwakke punten, je onderrug in dit geval dus ik zou meer GM's doen ofzo

maarja.. met lage gewichten gaat het gewoon goed.
gms doe ik al regelmatig.. maar niet vaak. zal ze wekelijks erin houden.

wat zou je dan doen
3tjes, 5tjes of echt gaan reppen met de gms? en arched of niet arched?

270?

jaah volgens mij wel ja....270

maarja.. met lage gewichten gaat het gewoon goed.
gms doe ik al regelmatig.. maar niet vaak. zal ze wekelijks erin houden.

wat zou je dan doen
3tjes, 5tjes of echt gaan reppen met de gms? en arched of niet arched?

Pin GM's. Pin op navelhoogte. Arched Back GM het gewicht omhoog, squat het gewicht naar beneden.

Gebruik de Safety SQ Bar bij Gijs als je er toch een keer bent.

Normale GM strict en diep, paar setjes voor 6-10 reps, daarna paar sets van 5jes, wat meer cheatwerk, meer gewicht.

Fijne oefening, die je wel een beetje moet leren aanvoelen.

Zou zowel de normale als de Pin GM doen. Wissel ze elke week af, of beide varianten, 1 op SQ dag, en 1 op DL-dag.

Hyperextensions zijn ook geil, voor high reps. Onderrug pomp is genadeloos. Doe ze wel strict.

Mijn experimentje wordt de snatch Grip DL vanaf verhoging. Sowieso kijken of ik zo diep kan komen en toch m'n rug kan blijven archen.

Speed Pulls zijn ook goed. Kan je mooi aan je techniek én aan je explosiviteit werken. Moet wel plaats voor zijn in je schema natuurlijk he!

Dat zijn zo ff één twee drie wat ik kan bedenken.. Ik heb hetzelfde probleem als jou namelijk. Weak lowerback.

hehe nette vooruitgang dan, nu 310

jaaah zeker...320 opt nippertje net niet:P..volgende keer hebk zn moeder zowieso...aandacht ligt nu op de press...daar moet ff een enge progressie op geboekt worden..en ben veel corestrength aant doen...an allround power stamina zal ook een belangerijk item worden de komende tijd...deadliften zwaar conditie reps doen...toppen af en toe es op een wedstrijd:P..dat elke week toppen watk zowat tot nu toe heb gedaan moetk met pijn in me hart toch ff nie doen:P

Pin GM's. Pin op navelhoogte. Arched Back GM het gewicht omhoog, squat het gewicht naar beneden.

Gebruik de Safety SQ Bar bij Gijs als je er toch een keer bent.

Normale GM strict en diep, paar setjes voor 6-10 reps, daarna paar sets van 5jes, wat meer cheatwerk, meer gewicht.

Fijne oefening, die je wel een beetje moet leren aanvoelen.

Zou zowel de normale als de Pin GM doen. Wissel ze elke week af, of beide varianten, 1 op SQ dag, en 1 op DL-dag.

Hyperextensions zijn ook geil, voor high reps. Onderrug pomp is genadeloos. Doe ze wel strict.

Mijn experimentje wordt de snatch Grip DL vanaf verhoging. Sowieso kijken of ik zo diep kan komen en toch m'n rug kan blijven archen.

Speed Pulls zijn ook goed. Kan je mooi aan je techniek én aan je explosiviteit werken. Moet wel plaats voor zijn in je schema natuurlijk he!

Dat zijn zo ff één twee drie wat ik kan bedenken.. Ik heb hetzelfde probleem als jou namelijk. Weak lowerback.

zal zo eens gaan knutselen met me schema.
op het moment is het gewoon zoiets grofweg (kwa lb)

lb me
squat doubles/triples/single
deadlift doubles/triples/single

lb de andere keer
squat, iets lichter als normaal
deadlift. wat explosieve reps

Goed advies idd. :rolleyes:

Als je onderrug zo krom trekt zou ik voorlopig lekker focussen op wat hogere reps en wat meer ondersteunende core + onderrugoefeningen doen. Veel goodmorningvarianten + ab work ofzo.

Hypers tegen bands = koning voor de onderrug. Goodmornings een goede 2e

dan zal ik ook eens achter een hyper extension aan moeten.

gm's vanaf nu 2 x per week sowieso dan

wat is een hyper???...kheb nog nooit goodmorning echt gedaan...moet dat???

Jij niet met een DL van 310 kg dan ga je zo over mij heen...

hypers tegen bands is idd uberpomp in de onderrug (ff vasthouden bovenin)

Terug
Naar boven