AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

nice deads Vladi,maar moeten je handen niet nog verder uitelkaar?
Bij een snatch wel iig toch?

Afstand tussen de ellebogen was het toch? Maar dat zullen de (echte) gewichthefers ons vast wel kunnen vertellen. Ik hou zelf index@ring aan. Vladi geloof ik ook, voorzover zichtbaar?

Klopt ja. Ringvinger is net buiten de ringen. Ik hou dit zelf ook aan bij het powersnatchen enz.

Ok, zie je wel. Maargoed, ik heb zelf dan ook van die epic korte (boven) armpjes, vergeleken met bepaalde aapmensen hier.

Nette pulls. Lekker explosief ook :cool:

Laatst bewerkt:
Hoi Wauter,

Ik zie nu pas je reactie... Het volledig filmpje staat (nog) niet op internet.. We hebben hier wel een hoop dvd's van liggen. Over een maand zal SMTL een eigen website hebben misschien dat de hele promo hier op komt te staan.

Het moraal achter dit filmpje is sponsorwerving. SMTL probeert strongman op een hoger en professionele niveau te brengen. En dat lukt niet zonder sponsoren. Zodra de site af is zal ik je een linkje sturen dan kun je vanalles er over lezen.

Ik kan wel verklappen dat de site echt BRUUUUUT wordt al zeg ik het zelf :hedbang::bierbang:

Ik ben ernaar benieuwd ;)

Snatch grip = ellebogen haaks en de barbell pakken. Dus 2x een bovenarmlengte bovenop je breedte van je schouders.

Een aantal posts terug nadat ik een filmpje had gepost van mn squat was er een kleine discussie over bodyweight die ik hier wel vaker gezien heb. Maar hoe zwaar je bent scheelt wel degelijk. Op dbb zie je bijvoorbeeld ook dat er nauwelijks mensen zijn met een 1rm squat van 200 die onder de 90 wegen. Het zijn vooral de zwaardere gasten die aan dit niveau komen.

Een aantal posts terug nadat ik een filmpje had gepost van mn squat was er een kleine discussie over bodyweight die ik hier wel vaker gezien heb. Maar hoe zwaar je bent scheelt wel degelijk. Op dbb zie je bijvoorbeeld ook dat er nauwelijks mensen zijn met een 1rm squat van 200 die onder de 90 wegen. Het zijn vooral de zwaardere gasten die aan dit niveau komen.

Tuurlijk scheelt dat, tis niet voor niets dat ze gewichtsklassen hebben op bijv. gewichthefwedstrijden. En er zijn er ook zat die 200 squatten onder de 90 kg, maar die zijn gewoon klein.

Is het de kip of het ei?

duidelijk geen parallel dat filmpje

Nja, het scheelt weinig iig.

True, maar je ziet het wel duidelijk dat het geen quads parallel is

Terug
Naar boven