XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je knieen staan niet zo stabiel ?

Vind je dat prettig staan Wimmos? Zo'n brede stance?

Laatst bewerkt:

Hehe oeps.

Je knieen staan niet zo stabiel ?

Moet idd knieën meer naar buiten duwen, kan beter!

Vind je dat prettig staan Wimmos? Zo'n brede stance?

Jap, vroeger bij smalle stance altijd last om uit de hole te komen, nu sta ik veel stabieler en begin ik explosiever, en de rug bolt niet.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk voor zo'n brede stand. Ziet er soepel uit man.

Brutal strain :hedbang:

Potverdomme he, volgens mij was dit de max vandaag. :P

absoluut.. moest geen vliegje op gaan zitten :roflol:

Max je declined hem.

Whoot! zo moeilijk heb ik een lift nog niet eerder zien gaan!

Maar hij is omhoog, gratz Max!

Kont van de bank .

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Wooow man dat is k*t voor je knieën man . Probeer mss eens iets meer je tenen nog naar buiten te zetten , want dit is niet goed .

Heb nochtans geen last aan de knieën, maar het was mij op wedstrijd ook al gezegd en ik ga er zeker aan werken, alleen al omdat je blijkbaar meer gewicht kan verzetten als je dat niet doet! Squats met bands rond de benen, wat experimenteren met voetplaatsing, en ev. adductorenwerk.

Bedankt voor de feedback alleszins, daarom post ik vids!

traint daar dan toch nog een pl-er? ben jij diegene die daar alles laat rondslingeren boven? ;)
probeer nu ook 1x per week daar te trainen ipv thuis, lekker alles laten vallen:cool:

Marc, voorzitter van GPC, traint boven DL en maakt er ook vaak een boeltje van. En dan zijn er nog wel een paar die boven squats en DL doen. Het is dus niet allemaal mijn schuld haha.

ik weet het... normaal bench ik altijd met de kont op de bank... je ziet ook dat ik de eerste +-15cm de kont er netjes ophoud maar dat het daarna niet meer gaat... dan gooi ik liever de ass in de lucht dan dat ik hem fail

Whoot! zo moeilijk heb ik een lift nog niet eerder zien gaan!

Maar hij is omhoog, gratz Max!
:roflol: ik ook niet :P maar hij is idd omhoog. thnx:thumbs:

Volgens mij al een stuk beter dan je vorige PR toch qua techniek?

Oh, nu zie ik inderdaad de hitch... Jammer, hij ging zo soepel!

Terug
Naar boven