Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mjah die curls vind ik niks aan. Nee ik kan het niet, maar met zo'n uitvoering is het ook maar een vreemde curl nietwaar?

een biceps curl hoort met de biceps te gaan, dit zijn full body curls ;)

al met al nette prestaties.

Als je aan Strongman doet, dan gaat het erom dat je sterker wilt worden en dan je een boom van 130 kg moet kunnen cleanen, stones van 150 kg kan liften of bv. met een 200 kg husafell stone kan lopen. Dus dit soort curls zijn puur als kracht oefening bedoeld, niet om een 'piek' op je biceps te ontwikkelen..

Ik zou zeggen probeer het zelf eens, anders stick to the incline isolated concentration curls voor 'the shape'... ;)

lol die poses maken het wel af op het einde :P

geweldig filmpje maar ook geweldige muziek hoe heet dat nummer ?

Hehe die pose aan het eind, te droog :P

Nice uitvoering Jonko !

lol die poses maken het wel af op het einde :P
:sd: !!!!
geweldig filmpje maar ook geweldige muziek hoe heet dat nummer ?
Dat is Omar Santana - get straight to it [nyocore remix]
zet ik mn pr's altijd op :p
Hehe die pose aan het eind, te droog :P
hehe :p was meer om XXL nutrition te showen :p

Als je aan Strongman doet, dan gaat het erom dat je sterker wilt worden en dan je een boom van 130 kg moet kunnen cleanen, stones van 150 kg kan liften of bv. met een 200 kg husafell stone kan lopen. Dus dit soort curls zijn puur als kracht oefening bedoeld, niet om een 'piek' op je biceps te ontwikkelen..

Ik zou zeggen probeer het zelf eens, anders stick to the incline isolated concentration curls voor 'the shape'... ;)

Ik zei al dat het een nette prestatie was ;) maar je gaat me niet vertellen dat het gewone biceps curls zijn :p

Ik weet ook wel waar het om draait.

ik begrijp er wel uit dat ik dus 100 kg moet gaan powercurlen minimaal anders moet ik maar bij de isolations blijven? :o

clean techniek valt volgens mij behoorlijk wat aan te sleutelen, maar die press is wel erg netjes gozer

Filmpje van Realdutchpower van gisteren:

Als je het er niet op wilt hebben Jan, moet je het maar zeggen.

:roflol:

Die jacco!

:roflol: die move van viking, voorderst weer leuke filmpjes hier :thumbs:

Volgende keer zal ik meer filmen.. Het is er verder een beetje bij ingeschoten...

Ik had die 420kg yoke van Ironsport er toch wel op willen hebben....

Hahaha, ik wilde mijn nek intrekken maar kwam tot de ontdekking dat ik er geen heb......:(

Huge traps.. huge traps!

Ja ik wildeo ok meer filmen maar heb alleen 2 of 3 filmpjes van de yoke

Terug
Naar boven