XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Minder mooi maar toch goeie rep :D

Hey Matthieu,

leuk gedaan dat filmpje, maar jammer dat je die 340 er niet op hebt staan. Dat is natuurlijk een beetje serieus gewicht. Neem je de volgende keer je camera weer mee? Dan ff wat meer filmpjes schieten.

Was je trouwens vanuit Eindhoven terug gereden 's-avonds voor je camera? Zal toch niet zeker?

Onder andere dat de hoogte van een yoke anders is dus de start hoogte.
Ten 2e dat de diameter van de buis veel groter is.
Ten 3e dat die yoke meestal schommelt.

Afwisseling in het algemeen is goed dus moet er altijd een duidelijke reden zijn waarom een oef te doen?
Ik vroeg 't me gewoon af, don't worry.

Hey Matthieu,

leuk gedaan dat filmpje, maar jammer dat je die 340 er niet op hebt staan. Dat is natuurlijk een beetje serieus gewicht. Neem je de volgende keer je camera weer mee? Dan ff wat meer filmpjes schieten.

Was je trouwens vanuit Eindhoven terug gereden 's-avonds voor je camera? Zal toch niet zeker?

Ja, volgende keer zal ik meer filmen..Ik moet er nog erg aan wennen dat ik überhaupt een camera heb. Toch vond ik het gemak waarmee je de 280 loopt ook nog best indrukwekkend ;)

Ik was erna nog even in Den Haag voor ik terug naar huis ging, dus het was maar een klein stukje gelukkig. Ik ben toch erg blij dat ik hem weer heb gevonden.

nee lijkt me meer een wrist curl

je cleant met gebogen armen, dat klopt niet helemaal gast ;)

Hoezo gay. Flink gewicht hoor.

Dat is serieus netjes, dominique:thumbup:

netjes domie doe ik je niet na

gvd domie :P dat onderdeel laten we dus achterwegen op ons krachtmeet ''wedstrijdje'' anders voel ik me te min :P hoef flik je dat man 45 kilo daarmee en maar 67 kg boom ?

Terug
Naar boven