JBremers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man, met wat verder verkenning van het suit zit er wel meer in, althans zo ziet het er uit.
Enne vergis ik me of is Powerblade daar achter je?

Hehe eindelijk weer eens echte gewichten in dit log
Netjes Niels mist alleen nog diepte voor powerliften maar voor strongmen is het een prima squat.
Squat in pak is natuurlijk erg wennen, was eerste keer squat in suit... Diepte komt wel...Hehe eindelijk weer eens echte gewichten in dit log
Netjes Niels mist alleen nog diepte voor powerliften maar voor strongmen is het een prima squat.

Thanx Wesley, ik ben hetSquat in pak is natuurlijk erg wennen, was eerste keer squat in suit... Diepte komt wel...
niet voor het een of het ander, maar dit vind ik persoonlijk echt de dikste bullshit die er bestaat, je squat op diepte of je squat niet (tenzij als assistance eventueel...) waarom zouden strongmen niet op diepte moeten squatten??Hehe eindelijk weer eens echte gewichten in dit log