Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice man, met wat verder verkenning van het suit zit er wel meer in, althans zo ziet het er uit.

Enne vergis ik me of is Powerblade daar achter je?

Nice man, met wat verder verkenning van het suit zit er wel meer in, althans zo ziet het er uit.

Enne vergis ik me of is Powerblade daar achter je?

He Kerel, ja had er uiteindelijk wel een goed gevoel bij, maar pas echt na die 270, met de rest kwam ik echt niet diep genoeg. Had nog wel power genoeg over om wat meer uit te duwen, en met wat verder zakken heb ik ook meer uit het pak onderin.

Jep das Powerblade idd... Die is ook nog flink aant beesten, duwde gister 10x140 en 8x150 op de bank...

Dat is Niels niet hoor :D

Hehe eindelijk weer eens echte gewichten in dit log :D

Netjes Niels mist alleen nog diepte voor powerliften maar voor strongmen is het een prima squat.

Thanx Wesley, ik ben het ;) Squat in pak is natuurlijk erg wennen, was eerste keer squat in suit... Diepte komt wel...

Allemaal een dikke reet en geen ritme gevoel. ;)

Je gaat lekker koef.

sterke lifts ! Daar zat ook wel meer in dan 215 kg in die deadlift !

Mooie deadlift Koef, volgens mij lukt aan allebei de kant 5 schijven ook nog wel.

Thx allemaal. Die deadlift zit idd nog meer in, maar als ik er 220+ had opgegooid zou m'n vorm zwaar verslechteren denk ik.

Hehe eindelijk weer eens echte gewichten in dit log :D

Netjes Niels mist alleen nog diepte voor powerliften maar voor strongmen is het een prima squat.
niet voor het een of het ander, maar dit vind ik persoonlijk echt de dikste bullshit die er bestaat, je squat op diepte of je squat niet (tenzij als assistance eventueel...) waarom zouden strongmen niet op diepte moeten squatten??

no offence naar Jules btw, eerste keer in een suit is altijd moeilijk, de diepte betert wel zoals hij zelf al aangeeft

Hoppa, mooi die stones!

Terug
Naar boven