IronSport
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat nu weer

wat nu weer
ik zeg toch niets verkeerd
voel je toch niet zo snel aangesproken, djeezes...
@ gijs: jammer van de fail, had het je zeker gegund! volgende keer pak je hem gewoon![]()
ik zeg toch dat ik de lifts goed vond...Aangesproken? Hoe kan ik mij nou aangesproken voelen als je het niet eens over mij hebt? Maar wat ik hintte is misschien dat het verstandiger is om iets minder overal je (ongezouten) mening/kritiek te uiten. De frequentie en vooral manier waarop je het doet is, heel zacht uitgedrukt, vrij irritant. En ga er nu eens voor een keer niet op in, maar lees je posts en de reacties op je posts eens terug en give it a thought.

@Gijs. Probeer je ellebogen meer onder de stang te houden. Eerst met je hoofd naar achter bewegen en dan je heupen. Houd een punt vast waar je naar kijkt. Wat techniek tips.
Totdat je load een keer begint te schuiven waardoor je je ellebogen en schouders om zeep helpt. Om nog maar niet te spreken over de tightness die je verliest in je upperback.@Gijs. Probeer je ellebogen meer onder de stang te houden.
Totdat je load een keer begint te schuiven waardoor je je ellebogen en schouders om zeep helpt. Om nog maar niet te spreken over de tightness die je verliest in je upperback.
ik zeg toch dat ik de lifts goed vond...
enkel zijn rug kon nog ietsje rechter, niet dat het zo erg is, maar ik denk dat de meesten het daar wel mee eens zijn
en dit is en blijft een forum, als je mijn mening niet wil lezen zet je mij maar op "ignore" /care![]()
Haha, we zijn op marunde muscle beland, het was natuurlijk alleen maar een kwestie van tijd nu bijna iedereen hier strongman doet. Beter hou je je goedbedoelde adviezen gewoon voor jezelf Gerre. "Als er techniek fouten in zaten had ik hem wel gefailt!!!!111".

Even om die knieën denkenmisschien een iets minder wide stance nemen.
Wel nice 2x je bw![]()
+1