XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.681
@Gijs. Probeer je ellebogen meer onder de stang te houden. Eerst met je hoofd naar achter bewegen en dan je heupen. Houd een punt vast waar je naar kijkt. Wat techniek tips.

wat nu weer ???
ik zeg toch niets verkeerd???
voel je toch niet zo snel aangesproken, djeezes...

@ gijs: jammer van de fail, had het je zeker gegund! volgende keer pak je hem gewoon ;)

Aangesproken? Hoe kan ik mij nou aangesproken voelen als je het niet eens over mij hebt? Maar wat ik hintte is misschien dat het verstandiger is om iets minder overal je (ongezouten) mening/kritiek te uiten. De frequentie en vooral manier waarop je het doet is, heel zacht uitgedrukt, vrij irritant. En ga er nu eens voor een keer niet op in, maar lees je posts en de reacties op je posts eens terug en give it a thought.

Aangesproken? Hoe kan ik mij nou aangesproken voelen als je het niet eens over mij hebt? Maar wat ik hintte is misschien dat het verstandiger is om iets minder overal je (ongezouten) mening/kritiek te uiten. De frequentie en vooral manier waarop je het doet is, heel zacht uitgedrukt, vrij irritant. En ga er nu eens voor een keer niet op in, maar lees je posts en de reacties op je posts eens terug en give it a thought.
ik zeg toch dat ik de lifts goed vond...
enkel zijn rug kon nog ietsje rechter, niet dat het zo erg is, maar ik denk dat de meesten het daar wel mee eens zijn :rolleyes:

en dit is en blijft een forum, als je mijn mening niet wil lezen zet je mij maar op "ignore" /care :rolleyes:

@Gijs. Probeer je ellebogen meer onder de stang te houden. Eerst met je hoofd naar achter bewegen en dan je heupen. Houd een punt vast waar je naar kijkt. Wat techniek tips.

Dank je voor de tips JP. Die ellebogen zijn lastig met low bar vind ik, met high bar gaat me dat natuurlijker af. Maar ach alles went en de positie van de stang daar wordt me al meer gewoon. Die ellebogen gaan we langzaam wat naar beneden werken.

dikke log gijs! je was precies wel blij dat je hem had :p?

Totdat je load een keer begint te schuiven waardoor je je ellebogen en schouders om zeep helpt. Om nog maar niet te spreken over de tightness die je verliest in je upperback.

+1

Ik snap ook niet dat dat veel (door Westside) wordt gezegd.

ik zeg toch dat ik de lifts goed vond...
enkel zijn rug kon nog ietsje rechter, niet dat het zo erg is, maar ik denk dat de meesten het daar wel mee eens zijn :rolleyes:

en dit is en blijft een forum, als je mijn mening niet wil lezen zet je mij maar op "ignore" /care :rolleyes:

Haha, we zijn op marunde muscle beland, het was natuurlijk alleen maar een kwestie van tijd nu bijna iedereen hier strongman doet. Beter hou je je goedbedoelde adviezen gewoon voor jezelf Gerre. "Als er techniek fouten in zaten had ik hem wel gefailt!!!!111".

Haha, we zijn op marunde muscle beland, het was natuurlijk alleen maar een kwestie van tijd nu bijna iedereen hier strongman doet. Beter hou je je goedbedoelde adviezen gewoon voor jezelf Gerre. "Als er techniek fouten in zaten had ik hem wel gefailt!!!!111".
:roflol:

Even om die knieën denken;) misschien een iets minder wide stance nemen.
Wel nice 2x je bw:thumbs:

Even om die knieën denken;) misschien een iets minder wide stance nemen.
Wel nice 2x je bw:thumbs:

klopt. maar ik zit met problemen met me lichaams bouw als ik vrij smal ga staan. dan kan ik me arch niet goed behouden op die diepte (lange benen, vrij kort bovenlichaam). en dan zal ik naar high bar toe moeten

BAAS!! En dat op je 17e

+1
Mike, je bent errug sterk jongen. :bow:

@Gijs,
Je bleef nogal "cool" na je 140 log... :D
Hahaha, erg sterk ook man! :bow:

@Alex,
Die steentjes gingen wel erg makkelijk éh..? :rolleyes:
Ongelofelijk sterk man. :bow:

Ik krijg het een beetje in mijn rug van dat gebuig... :p

fokking sterk weer Mike ! diepe squat ook!

Ziet er vrij goed uit, alleen erop letten dat je je knieën naar buiten duw ipv naar binnen tijdens de opwaartse fase

Terug
Naar boven