koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice deads man... maar.. het is beter als je elke rep vanaf een dood punt begint.. dus eerst dood neerleggen, en dan verder.
waarom is dat eigenlijk beter?Nice deads man... maar.. het is beter als je elke rep vanaf een dood punt begint.. dus eerst dood neerleggen, en dan verder.
ik heb in het verleden wel stuk meer getrokken maar toch voelt het als een nieuwe pr
3x3x140kg (laatste set)
YouTube - 3x140kg Deadlift
dl gaat overigens heel goed de laatste tijd, ik verwacht dat ik bij de 3x155 of mss 160 pas stall![]()

Omdat het een DEAD-lift is . Een dood gewicht liften dus . Er moet dus een deadstop zijn . Een gewicht in beweging is makkelijker te hanteren dan eentje dat stil ligt (basis fysica). Wat ook meespeelt is dat je dikwijls het gewicht gaat 'bouncen' wat je meteen al een voordeel oplevert bij het eerste deel van de ROM.
Kun je langer rusten. Lazy powerlifters hebben dat nodig![]()

Je zou eigenlijk zeggen dat zonder deadstop zwaarder zou moeten zijn i.v.m. de neerwaartse snelheid en afremming waardoor de barbell zwaarder voelt..
Je zou eigenlijk zeggen dat zonder deadstop zwaarder zou moeten zijn i.v.m. de neerwaartse snelheid en afremming waardoor de barbell zwaarder voelt..
Dat is hardcore, je weet toch?