g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gijs is dan ook wel een buitenbeentje qua kracht als je een beetje eerlijk bent![]()
dat gijs enorm sterk is en ook veel energie in al zijn trainingen steekt.

nette lifts, je rug bolt een beetje maar dat is onvermijdelijk met een 10cm platform
ik heb de tip gekregen om maximum een platform van 6cm te gebruiken voor conventional deadlifts, om de simpele reden dat het hoger dan dat te moeilijk is om die arch in je rug te krijgen.
of achter een platform-je begint met een iets ronde rug, probeer toch je onderrug meer te archen. (en idd probeer ook dieper te beginnen)techniek check van de oly lifters bitte:
http://www.youtube.com/watch?v=e4LVf0Qy-3A
volgens mij shrug ik niet hard/goed genoeg en moet ik lager beginnen met men reet

-je begint met een iets ronde rug, probeer toch je onderrug meer te archen. (en idd probeer ook dieper te beginnen)
-je trekt wat op je armen heb ik de indruk + wanneer de baar op je schouders ligt moeten de ellebogen naar boven wijzen (armen dienen als vergrendeling)
-benen spreiden mag/moet maar je doet het wel heel fel![]()

goh opzich komt er geen kracht op u polsen (gaat zelf minder blessuregevoeldig zijn als de baar in je handen houden vermoed ik). Na de tweede pull vliegt die baar omhoog en gij duikt er onder; u armen wikkelen zich op dat moment zonder enig kracht rond de baar,je laat de baar dan los en naar u vingers rollen. (ben zelf ook zo onflexibel als iets in men polsen en heb met deze techniek toch nog nooit iets van rek gevoeld hier)- ga ik aan werken, dank je
- ik vang de barbell niet op men schouders op maar gewoon in men handen... ik kan gaan focussen om hem inderdaad op men front delts op te gaan vangen. men polsen zijn helaas niet zo heel flexibel, dat kan ik opzich wel veranderen. maar ze zijn ook nogal blessuregevoelig (vooral de linker) zou je het dan alsnog aanraden?
- ja dat is dus echt 1 of andere tik van me... dat krijg ik er maar niet uit
bedankt voor je feedback zo ver

Ja gewicht eraf en eraan werken om je benen niet uit elkaar te houden, echt halfsquatten. Je gaat dan ook stabieler staan. Power cleande vroeger altijd zo, dan snatchen geleerd en ineens met de benen juist. succes
goh opzich komt er geen kracht op u polsen (gaat zelf minder blessuregevoeldig zijn als de baar in je handen houden vermoed ik). Na de tweede pull vliegt die baar omhoog en gij duikt er onder; u armen wikkelen zich op dat moment zonder enig kracht rond de baar,je laat de baar dan los en naar u vingers rollen. (ben zelf ook zo onflexibel als iets in men polsen en heb met deze techniek toch nog nooit iets van rek gevoeld hier)
probeer het in het begin met een licht gewicht en kijk hoe het voelt in je polsen![]()
Ja gewicht eraf en eraan werken om je benen niet uit elkaar te houden, echt halfsquatten. Je gaat dan ook stabieler staan. Power cleande vroeger altijd zo, dan snatchen geleerd en ineens met de benen juist. succes
Je kunt ook nog een wijdere grip nemen om te beginnen, dat is toch wat makkelijker om te racken. En evt. een hookgrip gebruiken als je dat nog niet doet.thnx beide, zal het vanavond eens verder proberen te ontwikkelen