XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

150 is dan nog niks eigenlijk :p

ja maar ja, je weet dat je meestal niet kan opwarmen he

ja maar ja, je weet dat je meestal niet kan opwarmen he

Meestal niet maar toch voor wel slim dat ze er toch is voor gaan zorgen. Zo hou je naar mijn mening niet echt rekening met de deelnemers en zorg je alleen maar voor meer blessures

Niet zo aanstellen:p

je hebt daarvoor hand over hand gedaan ofzo, niet genoeg warming up?

Ik weet nog wel van die paar keer dat ik truckpull heb gedaan. Daarna was ik een week lang opgewarmd. Wat een ellende.

Klopt klopt, maar het is voor mij ook niet echt een opwarm gewicht, dat doe ik liever met 60 en 100kg

Ah ja maar het was toch ook eigenlijk geen beginnerswedstrijd toch? }(begrijp me niet verkeerd he Kevin)

Maar ja als ze een stang hebben en schijven had je toch in ieder geval een beurt voor de 150 kunnen pakken lijkt me. Echter de praktijk wijst uit dat als er mensen zijn die een 300 kunnen en mensen die tot max 200 gaan dat je dan met minimaal 10 deelnemers al meer dan een kwartier staat op te warmen als iedereen veel beurten gaat pakken. Een onmogelijkheid.

Volgende keer opwarmen met was sprints, rows tegen handdoek, curls voor de pulls etc.

Ah ja maar het was toch ook eigenlijk geen beginnerswedstrijd toch? }(begrijp me niet verkeerd he Kevin)

Maar ja als ze een stang hebben en schijven had je toch in ieder geval een beurt voor de 150 kunnen pakken lijkt me. Echter de praktijk wijst uit dat als er mensen zijn die een 300 kunnen en mensen die tot max 200 gaan dat je dan met minimaal 10 deelnemers al meer dan een kwartier staat op te warmen als iedereen veel beurten gaat pakken. Een onmogelijkheid.

Volgende keer opwarmen met was sprints, rows tegen handdoek, curls voor de pulls etc.

Ik snap wat je bedoelt gijs, maar zoals bij de NCC hadden we een stang erbij met wat gewichtjes. Hier had dat ook wel gekunt tijdens dat de rest met de truckpull bezig waren dat we even konden opwarmen, en er was tijd genoeg tussen de truckpull en deadlift dat dans groepje etc.

Maar zon groot probleem was het niet voor mij iig, ik deed toch niet mee voor het klassement xD

Netjes man

Niceness Jules!

Nice fsq's!!

Netjes van beide en Jules bij jou kan er volgens mij nog wel wat bij ook.

Sterk hoor!:thumbs:

frontsquat maxen..nooit aan gedacht om te doen...is dat ergens goed voor??

Why not is toch gewoon een compound icm overall body strength

Front Squats zijn ook handig voor atlas stones en die doe je meestal niet op reps. :)

Terug
Naar boven