XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vraagje voor de kenners: doe je dan best paused squats, of evengoed pin squats?

Met kniewraps is toch niet raw? Verder supersterk natuurlijk, vergis ik me of ga jij heel hard sinds je smolov hebt beëindigd? Je verhouding deadlift / squat wordt wel wat verkracht haha.

zijn sleeves ;)
en dan nog worden is veel bonden kneewraps als RAW gezien :)

niet, ik heb zen log gelezen :p

Vette Squat, man. Ziet er ook heel solide uit!

Doe ze zelf meestal dieper miron, maar je diepte lijkt me niets verkeerd. Dat wiebelen kan je misschien vermijden door je kont aan te spannen. Met de lift zelf is imo niets mis.

Diep genoeg, zien er wel wat onwennig uit

Meer front squatten, ziet er gewoon uit alsof je dat nog niet echt gewend bent met dergelijke gewichten...
Diepte zit wel goed, zeker voor een front squat (vind ik persoonlijk).

Je doet hem erg netjes recht, dat wil zeggen de rug. Zo squat je vnl uit je benen en is de hip drive minder groot dan anders. Vooral als ik die laatste rep bekijk heb ik het idee dat je uit vermoeidheid kracht zoekt in de backsquat techniek, nl. kont naar achter en hip drive meepikken, maar er dan snel van terug komt zodra je voelt dat je door dat punt heen gaat.

Iemand nog iets aan te merken op de deadlifts :)

Zien er solide uit, alleen maak je bij die 190 een soort van kleine tighride of hitch. Verder prima !

Ja die 195 maak ik een kleine thighride en miss het laatste stukje een hitch was opzich niet nodig geweest ;). Maar vond het wel vervelend dat we zo ineens zonder op te warmen aan de 150kg moesten beginnen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven