Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha zkr de hitchkuning!:D..staan met het gewicht is staan met het gewicht...als je geen last krijgt ervan..who cares..kvind et harde trainingscijfers!!

Ik vind nog steeds dat je een goeie progress blijft maken, maat !

Ik vind nog steeds dat je een goeie progress blijft maken, maat !

Dat is fijn om te horen :D bedankt.
Moet zeggen dat ik, sinds ik squat en deadlift, echt wel de gains van mijn leven gemaakt heb... en dat is geen grap!
'Overall' voel ik me sterker. MP is zeker goed vooruit gegaan sinds ik mij erop toeleg. We knallen verder!

Dat is fijn om te horen :D bedankt.
Moet zeggen dat ik, sinds ik squat en deadlift, echt wel de gains van mijn leven gemaakt heb... en dat is geen grap!
'Overall' voel ik me sterker. MP is zeker goed vooruit gegaan sinds ik mij erop toeleg. We knallen verder!

Tuurlijk ben je overall sterker.
Afgaande van het filmpje zit er zeker meer in, en afgaande van je 160 bench ook! Succes

ziet er soepel uit, sterk.
alleen zullen er vast wel mensen zijn die zeggen dat dit geen MP is omdat je licht door je knieën ging, denk zelf niet dat je daar wat uit haalt maar zou er wel op letten :p

MP met legdrive is geen MP ;)

maar hoe dan ook mooie lift.

In principe zou je niet door je knieën mogen gaan, maar met deze epic weakass legdrive haalt je er zelfs geen halve kilo uit.

Al is het maar 2 ons, een leugen is een leugen! :D

Voor de duidelijkheid: :jk:

Het risico van hier filmpjes posten is natuurlijk dat je soms compleet uit je dromen wordt gehaald (wat positief is). Als iemand als g-men het categoriseert als pushpress dan neem ik er vrede mee. Zoniet dan is het voor mij een rasechte MP! Dus g-men laat je horen!

8 x 200 rack pull 2e pin..
niet een hele grote rom. gewoon een beetje voor de lockout aan te pakken.
zat nog wel meer in de tank

jammer van de verkeerde licht inval

http://www.youtube.com/watch?v=LRFkLMphYp8

Hoe kan je in godsnaam trainen met die k*tmuziek? :roflol:

rackpulls boven de knie hebben weinig zin kerel.. alleen onnodige belasting van je czs zo

die circushalter is echt heel cool

hoe zwaar zijn die dumbelss?

Terug
Naar boven