- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rackpulls boven de knie hebben weinig zin kerel.. alleen onnodige belasting van je czs zo
Het heeft wel nut alleen de reps moeten niet hoger dan 3 zijn en het gew moet hoger zijn dan je DL top,want daar worden je pezen sterker van als je deze rackpulls doet en zonder straps ook voor je grippower.
Het risico van hier filmpjes posten is natuurlijk dat je soms compleet uit je dromen wordt gehaald (wat positief is). Als iemand als g-men het categoriseert als pushpress dan neem ik er vrede mee. Zoniet dan is het voor mij een rasechte MP! Dus g-men laat je horen!
rackpulls boven de knie hebben weinig zin kerel.. alleen onnodige belasting van je czs zo
Ook ff van mijn kant
FRANK EN ZIYED ****ING NICE DEADS GASTEN!!!!!

imo is matthieu right... en zeker zodra het gewicht hoger word dan je top DL word het JUIST onnodig belasting van je CZS.... alles boven 10kilo op je 1rm is gewoon onzin... en als je aan grippower wil werken kan je gewoon barbell holds doen.
Je hebt het nog nooit geprobeerd of gedaan,dus zou zeggen probeer het eens uit,belasting van je CZS valt wel wat mee met lage reps...
Dit er van uitgaande dat CZS belasting enkel in functie is van gewicht.imo is matthieu right... en zeker zodra het gewicht hoger word dan je top DL word het JUIST onnodig belasting van je CZS.... alles boven 10kilo op je 1rm is gewoon onzin... en als je aan grippower wil werken kan je gewoon barbell holds doen.