- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn geen rumors zijn gewoon dwangbevelen...het is aan jou om het dwang bevel bij em te leggen.
ik zeg je eerlijk..ik weet nie hoe oud die is maar ik zie een Sranang Savickas in the making
Nice heb zelf ook center( en DE/ off. Tackle) gestaan... Hij heeft zijn bouw goed mee!
130kg strikte presses, die hebben we hier niet meer gezien na jacco´s legendary, power rack smashing, women wetting & earth trembling PR van 130.Wow de rumors hier gaan snel en zijn gek haha
Destrey weegt 163kg, zijn max op bench is 190 raw, touch and go and hij squat idd 260kg met alleen een belt below parallel, zijn deadlift is niet up to par nog, denk dat hie wel rond de 280 kan doen, maar wij gaan dat snel fixen, 300kg in no time, overhead presses, zijn techniek qua push presses is niet ideaal nog, maar hij kan wel rond de 125-130kg strict pressen, last time we checked, maar hij is nu bezig om goed te leren pushen, vooral met behind the neck, waar hij al 130kg deed en ook 120kgx2
Qua conditie, tja, studentenleven+ alleen gymlifts doen= geen super conditie idd, maar gaan we ook aan werken
Ik heb em al meedere keren gezegd om een dbb acount te maken( natuurlijk onder codename: chocoteddy163maar nog niks, soon though!
130kg strikte presses, die hebben we hier niet meer gezien na jacco´s legendary, power rack smashing, women wetting & earth trembling PR van 130.
Brutal op z´n minst. Hoe oud is onze jongebeer van chocolade?
Vorig jaar den haag raiders, nu soms leiden lightning, o-line center
---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------
Hij is 26, en ik ga hem zeker pushen om snel heel goed te worden, plan is volgend jaar b klas shows winnen en jaar daarna sterkste man van nederland finale, we hope!

130kg strikte presses, die hebben we hier niet meer gezien na jacco´s legendary, power rack smashing, women wetting & earth trembling PR van 130.

Dan zijn er helaas weer teveel debielen die hun k*tfilmpjes ook hall of fame waardig vinden en hem daar posten.

eigenlijk moeten we een hall of fame sticky laten maken, daar hoort dat filmpje DUIDELIJK thuis![]()