TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze lurken wel lekker uit die fles zo te zien.die met dat wit aan is zo op cam best een fraaie vertoning... weetnie hoe het in real life is
nette lift man, easy nog
Daar weten ze wel mee om te gaan.Ze lurken wel lekker uit die fles zo te zien.Daar weten ze wel mee om te gaan.
Dat heb je goed gezien die in het wit is zeker wel te doen goede kont en dikke tet*en geen verkeerde combi!die met dat wit aan is zo op cam best een fraaie vertoning... weetnie hoe het in real life is
nette lift man, easy nog

Dat heb je goed gezien die in het wit is zeker wel te doen goede kont en dikke tet*en geen verkeerde combi!
Die andere chick heeft haar bulk een beetje uit de hand laten lopen!![]()

Die schoonbroer van PrinceVegeta schijnt een 260 te Squaten met alleen een belt. Ik heb hem ook nog wat triceps barbell extension zien doen met 80kg voor iets van 10 reps easily, dus een vrij sterke kerel.
Die gast lockte een 140 boom net niet en dat op zijn 2e training op een boom.

die gast was ook in rdam...ik geef hem half jaar kennis maken met sterkste man onderdelen...en hij staat in de finale en zo niet dan scheelt et een haartje. ik ga dr vanuit dat zn deadlift ook 300 plus is makkelijk...beescht
Wil niet negatief doen of vervelend, maar op loopgebied en conditie levert hij dacht ik nog wel erg veel in.
Maar verder is die wel bruut sterk natuurlijk.
...het zijn die nare basiskrachten waar we onze gewrichten voor breken zowat en als je dan voor et eerst in je leven een log ziet en presst al 140 zowat...dat zijn enge gedachtes..maja hij weegt zelf ook ruim 140 da vind ik ook dat et magIk zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.nette deadlift man.. daar hitch je nog wel 5-10 kg meer uit!

Ik zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.

maar nog niks, soon though!Ik zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.

Ik zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.
Ik heb em al meedere keren gezegd om een dbb acount te maken( natuurlijk onder codename: chocoteddy163maar nog niks, soon though!

Wow de rumors hier gaan snel en zijn gek haha
Destrey weegt 163kg, zijn max op bench is 190 raw, touch and go and hij squat idd 260kg met alleen een belt below parallel, zijn deadlift is niet up to par nog, denk dat hie wel rond de 280 kan doen, maar wij gaan dat snel fixen, 300kg in no time, overhead presses, zijn techniek qua push presses is niet ideaal nog, maar hij kan wel rond de 125-130kg strict pressen, last time we checked, maar hij is nu bezig om goed te leren pushen, vooral met behind the neck, waar hij al 130kg deed en ook 120kgx2
Qua conditie, tja, studentenleven+ alleen gymlifts doen= geen super conditie idd, maar gaan we ook aan werken
Ik heb em al meedere keren gezegd om een dbb acount te maken( natuurlijk onder codename: chocoteddy163maar nog niks, soon though!
...het is aan jou om het dwang bevel bij em te leggen.