AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice, en die chicks zou ik toch maar is een praatje meegaan maken :)

die met dat wit aan is zo op cam best een fraaie vertoning... weetnie hoe het in real life is

nette lift man, easy nog

die met dat wit aan is zo op cam best een fraaie vertoning... weetnie hoe het in real life is

nette lift man, easy nog
Dat heb je goed gezien die in het wit is zeker wel te doen goede kont en dikke tet*en geen verkeerde combi!

Die andere chick heeft haar bulk een beetje uit de hand laten lopen! ;)

Dat heb je goed gezien die in het wit is zeker wel te doen goede kont en dikke tet*en geen verkeerde combi!

Die andere chick heeft haar bulk een beetje uit de hand laten lopen! ;)

misschien is het dan aan jou om extra cardio te verzorgen voor haar?

enne... als je die gratis bij die andere krijgt.. big care dan :D

nice lift robert

Mooie deadlift.

:roflol:

Die schoonbroer van PrinceVegeta schijnt een 260 te Squaten met alleen een belt. Ik heb hem ook nog wat triceps barbell extension zien doen met 80kg voor iets van 10 reps easily, dus een vrij sterke kerel.

die gast was ook in rdam...ik geef hem half jaar kennis maken met sterkste man onderdelen...en hij staat in de finale en zo niet dan scheelt et een haartje. ik ga dr vanuit dat zn deadlift ook 300 plus is makkelijk...beescht

die gast was ook in rdam...ik geef hem half jaar kennis maken met sterkste man onderdelen...en hij staat in de finale en zo niet dan scheelt et een haartje. ik ga dr vanuit dat zn deadlift ook 300 plus is makkelijk...beescht

Wil niet negatief doen of vervelend, maar op loopgebied en conditie levert hij dacht ik nog wel erg veel in.
Maar verder is die wel bruut sterk natuurlijk.

Wil niet negatief doen of vervelend, maar op loopgebied en conditie levert hij dacht ik nog wel erg veel in.
Maar verder is die wel bruut sterk natuurlijk.

paar uurtje crosstrainer wat wheelflippen en de conditie is gefixt:P...het zijn die nare basiskrachten waar we onze gewrichten voor breken zowat en als je dan voor et eerst in je leven een log ziet en presst al 140 zowat...dat zijn enge gedachtes..maja hij weegt zelf ook ruim 140 da vind ik ook dat et mag

maar mischien heb je gelijk mr 270

nette deadlift man.. daar zat nog wel 5-10 kg meer in!

god ****....gifted freak :D
En de rest?

die dude schijnt 170 te wegen ofzo...

bij top gym staat een weegschaal die tot 160 gaat, die ging op error toen hij erop ging begreep ik van Sander :roflol:

dude schijnt ook 200+ te benchen ofzo

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Ik zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.

goeie nickname: 2x Heil Hitler :roflol:

Wow de rumors hier gaan snel en zijn gek haha

Destrey weegt 163kg, zijn max op bench is 190 raw, touch and go and hij squat idd 260kg met alleen een belt below parallel, zijn deadlift is niet up to par nog, denk dat hie wel rond de 280 kan doen, maar wij gaan dat snel fixen, 300kg in no time, overhead presses, zijn techniek qua push presses is niet ideaal nog, maar hij kan wel rond de 125-130kg strict pressen, last time we checked, maar hij is nu bezig om goed te leren pushen, vooral met behind the neck, waar hij al 130kg deed en ook 120kgx2

Qua conditie, tja, studentenleven+ alleen gymlifts doen= geen super conditie idd, maar gaan we ook aan werken :)

Ik heb em al meedere keren gezegd om een dbb acount te maken( natuurlijk onder codename: chocoteddy163 :) maar nog niks, soon though!

Hahaha nice!!!

Ik zag een fout in je bericht staan. Heb ik maar voor je gerepareerd.

verkloot een quote mag niet meer ;)
Maar you'd better stop bitchin' and start hitching !

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Ik heb em al meedere keren gezegd om een dbb acount te maken( natuurlijk onder codename: chocoteddy163 :) maar nog niks, soon though!

hahaha :roflol:
Wat een kerels zijn jullie ook.. :D

Zet jouw uitspraak van zaterdag in je sig man: "amateur lifters but professional eaters" :D

Wow de rumors hier gaan snel en zijn gek haha

Destrey weegt 163kg, zijn max op bench is 190 raw, touch and go and hij squat idd 260kg met alleen een belt below parallel, zijn deadlift is niet up to par nog, denk dat hie wel rond de 280 kan doen, maar wij gaan dat snel fixen, 300kg in no time, overhead presses, zijn techniek qua push presses is niet ideaal nog, maar hij kan wel rond de 125-130kg strict pressen, last time we checked, maar hij is nu bezig om goed te leren pushen, vooral met behind the neck, waar hij al 130kg deed en ook 120kgx2

Qua conditie, tja, studentenleven+ alleen gymlifts doen= geen super conditie idd, maar gaan we ook aan werken :)

zijn geen rumors zijn gewoon dwangbevelen:P...het is aan jou om het dwang bevel bij em te leggen.

ik zeg je eerlijk..ik weet nie hoe oud die is maar ik zie een Sranang Savickas in the making

Terug
Naar boven