AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

dat simon grappig is wisten we hier toch al:

Doelen voor eind dit jaar zijn terug op hetzelfde niveau komen waar ik vorig jaar was of meer natuurlijk :):

Bench: 160kg
Squat: 230kg
Deadlift: 300kg
Overhead: 130kg
Strict Press: 100kg

:D

en hoe zit het eigenlijk met meer uit de benen halen.
lift je hiermee meer, of moeten dan de benen eerst sterker worden?

aangezien mijn squat een stuk lager is

en hoe zit het eigenlijk met meer uit de benen halen.
lift je hiermee meer, of moeten dan de benen eerst sterker worden?

aangezien mijn squat een stuk lager is

No offence maar een groot deel van je squat-deadliftverhouding is te verklaren door je deadlifttechniek.

No offence maar een groot deel van je squat-deadliftverhouding is te verklaren door je deadlifttechniek.

No offence maar verder is er niet veel mis met deze lift imo. geen gekke hitches of dergelijke.

kan nu ook wel netjes een 225 trekken denk ik. en squatten echt niet zoveel.
dit wijst er ook op dat je onzin verkondigd.. ook wetende dat mijn squat techniek slecht is, en ik daarom ook zo weinig squat

No offence maar ik moet drukken.

no offense.... dan maar defence

Whaha dat is echt een goede! Dus je moet vooral de techniek hanteren waarop je weinig kan deadliften?

Een deadlift is geen squat. Ik word hier ook helemaal geschift af en toe van mensen die denken dat ze een deadlift moeten squatten met de start zowat parallel.

Maar goed laat ik hier nu maar over ophouden. Mike werkt gewoon langzaam aan zijn techniek. Zoals Robbert zegt heeft het geen zin in training een slechte techniek te gebruiken en volgend jaar lift onze Mike een easy 250 op zijn 18e.

Whaha dat is echt een goede! Dus je moet vooral de techniek hanteren waarop je weinig kan deadliften?

Een deadlift is geen squat. Ik word hier ook helemaal geschift af en toe van mensen die denken dat ze een deadlift moeten squatten met de start zowat parallel.

Maar goed laat ik hier nu maar over ophouden. Mike werkt gewoon langzaam aan zijn techniek. Zoals Robbert zegt heeft het geen zin in training een slechte techniek te gebruiken en volgend jaar lift onze Mike een easy 250 op zijn 18e.

Heb jij mij ergens zien vertellen dat je moet deadliften zoals je squat??? Ik zeg gewoon dat je beter kan beginnen opbouwen met een bepaald gewicht waarvan je techniek oke. Dit waren goede lifts, ik hoop dat het zo blijft.

Heb jij mij ergens zien vertellen dat je moet deadliften zoals je squat??? Ik zeg gewoon dat je beter kan beginnen opbouwen met een bepaald gewicht waarvan je techniek oke. Dit waren goede lifts, ik hoop dat het zo blijft.

Dat zei jij niet, jij zei dat zijn deadlift-squat verhouding komt door zijn deadlift techniek.

Terug
Naar boven