Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

:roflol: geniaal hoe krijg je het steeds voorelkaar mike xD

:roflol: dude

Ik liet me eigen gewoon bewust droppen hoor..

Volgende keer ook meer spanning erop houden.

Ja klopt.
Mja domme actie achteraf. Wilde poundstone style proberen maar ging te diep zitten.

echt geweldige fails :D

serieuze noot: het is gewoon wachten tot het een keer echt fout afloopt op die manier

Eensch, hoog tijd dat de ijzergoden optreden en een van die malloten zn biceps afscheurd of zich een hernia trekt. Misschien dat men dan na gaat denken en er eindelijk mooie lifts gepost worden. Om te kotsen dit, yuk.

Tsja mijn techniek op de sumo was ook echt compleet off:/. Laatste rep sloeg uiteraard nergens op, maar hij moest omhoog. Volgende keer borst naar voren.

Blijft epic om te zien, die 250 van Mike :roflol:

ik vind het vooral wel epic trouwens hoe iedereen staat te schreeuwen en ze ineens stilvallen en dan die verbaasde blikken 'huh wat doet ie nou?' :roflol:

Mijn god... Ik snap niet dat jullie elkaar nog opjutten dit soort lifts te doen en er props voor geven. Gewoon gelijk van de grond een ronde onderrug en tegen een absolute muur slaan rond je knieen en toch nog door willen trekken.

Verstand is hier nog steeds ver te zoeken en de strijd om de lelijkste deadlift gaat maar door. Nja, het is slechts een kwestie van tijd en dan houdt het wel op.

Eensch, hoog tijd dat de ijzergoden optreden en een van die malloten zn biceps afscheurd of zich een hernia trekt. Misschien dat men dan na gaat denken en er eindelijk mooie lifts gepost worden. Om te kotsen dit, yuk.

Goede post man, quotewaardig iemand een blessure toewensen omdat ze lelijk liften.
Die klote spits van Feyenoord ook die bakt er niks van, hoog tijd dat die ze been breekt.

Niet echt mijn insteek van de post. In mijn reactie was het meer dat het gewoon wachten is tot er blessures en ongelukken gebeuren op die manier. Dusver gaat het steeds net goed, maar op een gegeven moment verdwijnt dat geluk ook gewoon.

@Eddine
het is niet dat er blessures toegewenst worden. maar op deze manier vragen jullie er gewoon om en is het niks meer dan tijd tot het een keer ook zover is. Waarom niet focussen op technisch correcte reps ipv dingen forceren.

Toewensen mag misschien niet, maar zo vraag je imo toch echt om een blessure..

Heeft niemand dan door dat hij gewoon barbell hip trusts wilde doen?

Trouwens Trasher, ik zie dat je "ons" malloten noemt, waarom zei je daar niks van op de meet als het je zo tegen zit?

jullie zijn toch ook een stelletje malloten

Mijn god... Ik snap niet dat jullie elkaar nog opjutten dit soort lifts te doen en er props voor geven. Gewoon gelijk van de grond een ronde onderrug en tegen een absolute muur slaan rond je knieen en toch nog door willen trekken.

Verstand is hier nog steeds ver te zoeken en de strijd om de lelijkste deadlift gaat maar door. Nja, het is slechts een kwestie van tijd en dan houdt het wel op.

Schijnbaar begrijpen de meesten het nog steeds niet, zelfs als je voor 1rm gaat is hitchen gewoon dom. Waarom neemt iedereen toch steeds het risico op blessure's om zen 1rm te verhogen ? En kom niet aanzetten dat je het alleen doet als je een nieuw 1rm neer wil zetten wtf volgens mij kan je je als je een nieuw 1rm neerzet ook gewoon nog blesseren hoor, volgens mij denken sommige dat als je een nieuw 1rm wil neerzetten je je niet kan blesseren :o

Terug
Naar boven