TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt geweldige fails
serieuze noot: het is gewoon wachten tot het een keer echt fout afloopt op die manier
+1
oppassen met die rare dingen man, straks zit je in een rolstoel voor je 18e
Niet zo gaan overdrijven. Kan die bar toch op geen andere manier droppen. Ik wist wel dat ik eronder pastte
(true story)echt geweldige fails
serieuze noot: het is gewoon wachten tot het een keer echt fout afloopt op die manier
Eensch, hoog tijd dat de ijzergoden optreden en een van die malloten zn biceps afscheurd of zich een hernia trekt. Misschien dat men dan na gaat denken en er eindelijk mooie lifts gepost worden. Om te kotsen dit, yuk.
Eensch, hoog tijd dat de ijzergoden optreden en een van die malloten zn biceps afscheurd of zich een hernia trekt. Misschien dat men dan na gaat denken en er eindelijk mooie lifts gepost worden. Om te kotsen dit, yuk.
Mijn god... Ik snap niet dat jullie elkaar nog opjutten dit soort lifts te doen en er props voor geven. Gewoon gelijk van de grond een ronde onderrug en tegen een absolute muur slaan rond je knieen en toch nog door willen trekken.
Verstand is hier nog steeds ver te zoeken en de strijd om de lelijkste deadlift gaat maar door. Nja, het is slechts een kwestie van tijd en dan houdt het wel op.