- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom gerust eens af, we spreken dan wel eens af via pmPotverdomme, jij gaat nog altijd hard, monster!
Waar train je nu eigenlijk precies?
Lijkt het je iets als scrained, igunick en ik eens een keertje mee komen trainen.

Haasrode, industrieel magazijn

met knee wraps wel, maar volgens de regels van de GPC/WPC is dat gewoon RAW

True maar in de hitte van de strijd moet iemandsoms beschermd worden tegen zichzelf...en dat is niet gijs zijn taak maar ieders taak die het ziet! Niet om achteraf met een dubbele hernia het filmpje te beoordelen..je traint samen om te motiveren en coachen( zowel om iemand te pushen, maar ook om iemand af te remmen)...
@chreiz: over die hitch/thighrighd ga ik niets zeggen dat is je eigen keuze.
waar ik wel iets over kan zeggen is je begintechniek, je ziet dat je schouders over de bar komen, dit is een van de grootste redenen waarom je rug gaat bollen (of iemands rug in het algemeen).
je kan dit oplossen door net iets verder van de baar te gaan staan en iets meer met je heupen te zakken (nog steeds met je heupen boven parallel natuurlijk)
Jezus man zat er misschien nog wel 1 in. ****ing sterk.
Haha, dat ging gewoon ook nog easy. ****ing monster!
Behouw nu me arch goed, upper back is goed strak en duw me knieen goed naar buiten.Gijs. Hoe zit het dan met tijdig ingrijpen tijdens reps bijvoorbeeld? Je staat bijvoorbeeld Chreiz aan te moedigen terwijl je elke rep duidelijk slechter ziet worden. In plaats dat jij, als men met ervaring en boegbeeld, dan ingrijpt ga je hem juist aanmoedigen. Hoe kijk je daar tegen aan?