MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

dope! een hele discussie... imma start reading now :fire:

edit: zo spannend was het niet :(

Laatst bewerkt:
Potverdomme, jij gaat nog altijd hard, monster!
Waar train je nu eigenlijk precies?
Lijkt het je iets als scrained, igunick en ik eens een keertje mee komen trainen.
kom gerust eens af, we spreken dan wel eens af via pm ;)

is in een magazijn in haasrode :)

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

Waar is dat, als ik vragen mag?
Haasrode, industrieel magazijn :)

Insane squat. Gaat dat rauw worden?
met knee wraps wel, maar volgens de regels van de GPC/WPC is dat gewoon RAW :p

---------- Toegevoegd om 02:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:03 ----------

@chreiz: over die hitch/thighrighd ga ik niets zeggen dat is je eigen keuze.
waar ik wel iets over kan zeggen is je begintechniek, je ziet dat je schouders over de bar komen, dit is een van de grootste redenen waarom je rug gaat bollen (of iemands rug in het algemeen).

je kan dit oplossen door net iets verder van de baar te gaan staan en iets meer met je heupen te zakken (nog steeds met je heupen boven parallel natuurlijk)

True maar in de hitte van de strijd moet iemandsoms beschermd worden tegen zichzelf...en dat is niet gijs zijn taak maar ieders taak die het ziet! Niet om achteraf met een dubbele hernia het filmpje te beoordelen..je traint samen om te motiveren en coachen( zowel om iemand te pushen, maar ook om iemand af te remmen)...

mee eens! zeker niet alleen gijs z'n taak daar... uiteindelijk moeten meer mensen het zien en zou de lifter zelf moeten aanvoelen dat het een ranzige lift gaat worden. en dan is er wel een verschil tussen een beetje hitchen en je heupen bijna breken onder de bar

@chreiz: over die hitch/thighrighd ga ik niets zeggen dat is je eigen keuze.
waar ik wel iets over kan zeggen is je begintechniek, je ziet dat je schouders over de bar komen, dit is een van de grootste redenen waarom je rug gaat bollen (of iemands rug in het algemeen).

je kan dit oplossen door net iets verder van de baar te gaan staan en iets meer met je heupen te zakken (nog steeds met je heupen boven parallel natuurlijk)

Hitch is eigenlijk niet iets dat ik normaal gebruik. Tighride zie ik er overigens niet in? Anyway thanks voor de tips. Ik heb idd al gehoord dat ik veel meer met m'n borst naar voren moet komen en dat dat de lockout versoepeld.

:roflol: Wtf, ik zag zo´n al aankomen. Moet niet gekker worden.

Jezus man zat er misschien nog wel 1 in. ****ing sterk.

Squatmonster! :thumb:

Haha, dat ging gewoon ook nog easy. ****ing monster!

haha, ****ing lekker niels

Super squat Niels en nog zeer vlot ook :eek:

Jezus man zat er misschien nog wel 1 in. ****ing sterk.

Haha, dat ging gewoon ook nog easy. ****ing monster!

Super squat Niels en nog zeer vlot ook :eek:

Thnx, techniek is ook alweer wat beter dan voorheen :) Behouw nu me arch goed, upper back is goed strak en duw me knieen goed naar buiten.

Lijkt net zo'n filmpje waar de barbell geladen is met fake plates :D

Erg sterk Niels!

dikke squat man! daar zit 300 in!

Gijs. Hoe zit het dan met tijdig ingrijpen tijdens reps bijvoorbeeld? Je staat bijvoorbeeld Chreiz aan te moedigen terwijl je elke rep duidelijk slechter ziet worden. In plaats dat jij, als men met ervaring en boegbeeld, dan ingrijpt ga je hem juist aanmoedigen. Hoe kijk je daar tegen aan?

Waarom moet Gijs verantwoordelijk zijn voor iemand anders z'n keuzes? Gijs is geen begeleider en geeft ook geen lessen, hij faciliteert de boel alleen maar. Dat jij hem nu een begeleidende functie toekent en hem daarop verantwoordelijk stelt vind ik persoonlijk een beetje opmerkelijk.

ben nu toch wel heel benieuwd naar de 250 van mike :D

Ja ik wilde ook net gaan kijken is het filmpje weg :(

Echt vet die squat van je chopper! Techniek is goed vooruit gegaan.

Terug
Naar boven