- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets van appels met peren vergelijken... Zo'n opmerking had ik overigens niet van jou verwacht.Goede post man, quotewaardig iemand een blessure toewensen omdat ze lelijk liften.
Die klote spits van Feyenoord ook die bakt er niks van, hoog tijd dat die ze been breekt.
Weet zelf ook wel dat onderrug zo bolt bij een ruk aan de bar. En dat dat niet goed is.
Tijdens thuis trainingen lift ik ook niet zo. Heb ook geen onderrug of bicep klachten. Voel me eigen gewoon goed.
Schijnbaar begrijpen de meesten het nog steeds niet, zelfs als je voor 1rm gaat is hitchen gewoon dom. Waarom neemt iedereen toch steeds het risico op blessure's om zen 1rm te verhogen ? En kom niet aanzetten dat je het alleen doet als je een nieuw 1rm neer wil zetten wtf volgens mij kan je je als je een nieuw 1rm neerzet ook gewoon nog blesseren hoor, volgens mij denken sommige dat als je een nieuw 1rm wil neerzetten je je niet kan blesseren![]()

Mwah nu zat jij van voren, maar dan anderen die het wel zien...coach elkaar..net zoals mike zijn deadlift iemand had moeten roepen drop die baar gewoon! En dat hoef niet constant jij te zijn gijs, nagenoeg iedereen weet hoe een deadlift eruit ziet...
Ik had jou tireflip mss ook eerder moeten stoppen maar ja je was zo enthousiast toen je hier was..............
Maar er word zovaak gefilmd en op youtube gezet, iedereen weet onderhand wel hoe zijn eigen lift eruit ziet, lijkt me dan dat je je eigen keuze maakt om zo te gaan liften. Waarom zou iemand anders dan moeten zeggen dat je dat niet moet doen, het is toch je eigen keuze en je bent je bewust van de gevolgen die eventueel zouden kunnen ontstaan.