MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Leuk sfeertje Stal1n.
Heb je ook een filmpje van je maat als hij 300kg doet?
Behoorlijk gespierde klauwen heeft ie als hij kracht moet zetten. :thumb:
En zo dik ben jij niet. :o

Wel ja, wil dat dan niet zeggen dat dit assisted spotting is? Hij helpt toch wel wat imo.

die gast is niet te schatten. gisteren deed ie een setje van 10 DL's met 200 kilo... clean setjes met 130 kilo. ik voel er me een dwerg tegen en ik ben toch niet bij de zwaksten daar zo :cool:
k zal eens eentje filmen, ALS hij akkoord is om het op n forum te laten zetten ;)
Je zet 'm er nu ook op, duzzzz...! :D
Wel ja, wil dat dan niet zeggen dat dit assisted spotting is? Hij helpt toch wel wat imo.
Nee joh, hij was gewoon aan het flexen, jwz! :D

ik ben geen strongman, maar deze hoort hier wel thuis denk ik...
ik ben die dikkerd met de witte t shirt.
die gast die mij spot, pinpresst 300 kilo (zonder anabolen, zonder creatine, zonder pwo, op rijst en kip ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Y6rzvGKNcGk

Richard Revein, idd één van de sterkere atleten die in België rondloopt, van origine een atletieker die af en toe eens binnenspringt in het strongmanmilieu, ik herkende de klauwen direct :D

220kg is trouwens 485Lbs :D

Op SQ en DL ook hoor!! Maarja hij zal wel eens stoppen met kuren en dan zullen wij lachen!
lol??

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

nice!

maar je schouders komen over je bar waardoor je onderrug kan gaan bollen/bolt. iets meer spanning op je rug zetten + iets verder van de bar gaan staan lost dit op

die gast is niet te schatten. gisteren deed ie een setje van 10 DL's met 200 kilo... clean setjes met 130 kilo. ik voel er me een dwerg tegen en ik ben toch niet bij de zwaksten daar zo :cool:
k zal eens eentje filmen, ALS hij akkoord is om het op n forum te laten zetten ;)
zeg gewoon tegen richard dat hij een account maakt en hier wat filmpjes post(of een you-tube kanaal;))

lol??

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

nice!

maar je schouders komen over je bar waardoor je onderrug kan gaan bollen/bolt. iets meer spanning op je rug zetten + iets verder van de bar gaan staan lost dit op

Thnx, zal het van de week uitproberen.

jeeeeeehh de battle van de zwaarste lockouts. boring. just post full rom mawfukka's

En dan nog een spotter erachter ook.:D

Sterk Mike.
Wel sloooowwww. ;)

ja liftoff vind ik nog best snel gaan eigenlijk, maar lockout is erg slecht.
daarom doe ik nu 1 x in de week rackpulls, en 1 x deze om insane speed vanaf onderin te bouwen

maar weet niet of rackpulls zo goed gaan helpen voor lockout, moet eigelijk eens wat bands halen

Hoe hoog is je platform eigenlijk? Ziet er mij vrij hoog uit, 3 a 4 cm is meer als genoeg.

wtf.. 160 pp nice man !

Easy!!

haha 160 oh is wel sick ass

Terug
Naar boven