AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat zijn goeie stevige schoenen boy's ga zo door ;)

Film die schoenen eens van de achterkant tijden een lift en kijk het terug dan begrijp je wat ik bedoel.

Slecht idee inderdaad om op nike's te deadliften.

dat is uit den boze om op die schoenen te liften ja :D...wel netjes die sumo, alleen waarom beweeg je die bar steeds?

OMG Jitse wat ingelofelijk brutaal zeg.

Dat zijn goeie stevige schoenen boy's ga zo door ;)

Film die schoenen eens van de achterkant tijden een lift en kijk het terug dan begrijp je wat ik bedoel.

Hehe goed punt, wil voor de wedstrijd van de NPB ook andere schoenen halen of op sokken liften..
Wat is normaal schoeisel voor deadlift?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

dat is uit den boze om op die schoenen te liften ja :D...wel netjes die sumo, alleen waarom beweeg je die bar steeds?

Dat heen en weer rollen? Is meer een tic denk ik lol.

Edit@ Wesley18 Heb al even gegoogled ga van die schoentjes bestellen thnx voor de input..
Op sterkste man wedstrijden lifte ik altijd op sokken of met kisten, beide mogen niet in deze sportschool..

Laatst bewerkt:
ja toch?laatste keer dat ik je in actie zag,was die niet zo spetterend als je deadlift dan wel stones oid.
Maar er kan uiteraard veel gebeuren.Dussuh wat loglift je nu? :D

Ja daar ben ik geen ster in nee..log 115 denk ik. Heb nou zon kreng thuis dus kan wat meer oefenen :) Ik ben meer gemaakt om dingen van de grond te pakken..

:roflol: @ dat commentaar! "Lekker heur". Mooie lift, erg sterk.

Hehe goed punt, wil voor de wedstrijd van de NPB ook andere schoenen halen of op sokken liften..
Wat is normaal schoeisel voor deadlift?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Dat heen en weer rollen? Is meer een tic denk ik lol.

Edit@ Wesley18 Heb al even gegoogled ga van die schoentjes bestellen thnx voor de input..
Op sterkste man wedstrijden lifte ik altijd op sokken of met kisten, beide mogen niet in deze sportschool..

Op ebay kan je gewoon worstel schoenen kopen zijn echt ideaal die schoen zol is heel dun.

Gewoon spaanse slippers en voetjes blijven lekker warm whaha...

220k pinpress

ik ben geen strongman, maar deze hoort hier wel thuis denk ik...
ik ben die dikkerd met de witte t shirt.
die gast die mij spot, pinpresst 300 kilo (zonder anabolen, zonder creatine, zonder pwo, op rijst en kip ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Y6rzvGKNcGk

Leuk sfeertje Stal1n.
Heb je ook een filmpje van je maat als hij 300kg doet?
Behoorlijk gespierde klauwen heeft ie als hij kracht moet zetten. :thumb:
En zo dik ben jij niet. :o

Leuk sfeertje Stal1n.
Heb je ook een filmpje van je maat als hij 300kg doet?
Behoorlijk gespierde klauwen heeft ie als hij kracht moet zetten. :thumb:
En zo dik ben jij niet. :o

die gast is niet te schatten. gisteren deed ie een setje van 10 DL's met 200 kilo... clean setjes met 130 kilo. ik voel er me een dwerg tegen en ik ben toch niet bij de zwaksten daar zo :cool:
k zal eens eentje filmen, ALS hij akkoord is om het op n forum te laten zetten ;)

Terug
Naar boven