MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Exit leeman, enter the Cleanman. zit wel echt insane weinig speed in man... veel explosiever die hap!

haha ja kan veel sneller, maar ik dacht bij de eerste oefening gister dat ik dood ging, was nog half ziek en zag alles dubbel. maar je heb wel gelijk en daarbij ben ik zo traag als stront.

techniek zit wel goed,maar kan idd explosiever

Vette filmpjes van Jimmy.
Die paused floorpress vind ik zeer indrukwekkend.

haha ja kan veel sneller, maar ik dacht bij de eerste oefening gister dat ik dood ging, was nog half ziek en zag alles dubbel. maar je heb wel gelijk en daarbij ben ik zo traag als stront.

Liftoff minder snel en dan die 2e pull explosiever toch ook?

Ik wil volgend jaar wel eens een wedstrijd zien tussen de twee grote J's: Jimmy en Jarno

-elbows sneller up
-quartersquat meer kont nar achter ipv knieen naar voor

Plus dat na de 2e pull (die er overigens prima uitziet) het meer een reverse curl is dan een catch.

? je zegt dat die 2e pull er prima uitziet en dat het tegelijkertijd meer een reverse curl is? dit snap ik niet helemaal :o

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Liftoff minder snel en dan die 2e pull explosiever toch ook?

dit doe ik in principe al. de lift off hoeft niet snel te zijn, het gaat erom dat je snelheid toevoegt naarmate de 2e pull inzicht komt. maar dus blijkbaar nog niet snel genoeg :p of bedoel je dit ook?

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

-elbows sneller up
-quartersquat meer kont nar achter ipv knieen naar voor

klopt ja van die ellebogen.
maar kont meer naar achter? je moet toch boven de bar blijven?

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

heb nog s zitten kijken en snap het verhaal met die ellebogen: die moeten er eerder onder aan het einde van de lift. thnks voor de input gasten

Ietjes langer je armen gestrekt houden, meer naar achteren hangen en ellebogen sneller eronder.

? je zegt dat die 2e pull er prima uitziet en dat het tegelijkertijd meer een reverse curl is? dit snap ik niet helemaal :o

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

dit doe ik in principe al. de lift off hoeft niet snel te zijn, het gaat erom dat je snelheid toevoegt naarmate de 2e pull inzicht komt. maar dus blijkbaar nog niet snel genoeg :p of bedoel je dit ook?

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

klopt ja van die ellebogen.
maar kont meer naar achter? je moet toch boven de bar blijven?

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

heb nog s zitten kijken en snap het verhaal met die ellebogen: die moeten er eerder onder aan het einde van de lift. thnks voor de input gasten

Wat koef ook zegt.. Je shrugt goed en heupen gaan naar voren maar daarna moet je vangen in een quartersquat met je kont naar achter, en jij reverse curlt em bovenop je schouders lijkt het :P

135 full front squat.. let vooral op mijn poging om hem in de hooks te leggen, en degene die aan het benchen was..

Wat koef ook zegt.. Je shrugt goed en heupen gaan naar voren maar daarna moet je vangen in een quartersquat met je kont naar achter, en jij reverse curlt em bovenop je schouders lijkt het :P

owww, had koef t daar over. dat begreep ik al niet. thnks voor de tips

Netjes 135. Prima diepte ook.

haha brutal wimmos.. die gast is in ieder geval goed behulpzaam

Leipe shit G'!

Door mijn broek J

Terug
Naar boven