MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

squatten op sokken op een gladde ondergrond dan nog vraagt om problemen:eek:
wel raar dat er een squatcage staat en je er geen gebruik van maakt:rolleyes:

Mooie lift :thumbs:

Ik vind het al heel knap met 90 kg.

netjes man, OH sq is een lastige oefening.

Wat een geschreeuw toch weer.:D

Shrugs moet te doen zijn, haha. Lekkere battle.

geschreeuw? Wat voor geschreeuw? Zo praten we altijd met elkaar

yoke filmpje doet het niet en staat ook niet op rpb kanaal, iets fout gegaan?

Blijft een grappige site dit, vorige week poste ik een filmpje en 1 iemand maakte een terechte opmerking over mn schoenen en dat ik beter op sokken kon en iedereen sprak hem na.
Nu zeg jij dat iemand schoenen moet aandoen en meteen is iemand het met je eens:D

Blijft een grappige site dit, vorige week poste ik een filmpje en 1 iemand maakte een terechte opmerking over mn schoenen en dat ik beter op sokken kon en iedereen sprak hem na.
Nu zeg jij dat iemand schoenen moet aandoen en meteen is iemand het met je eens:D
iedereen zijn mening toch?de één squat liever op sokken,de ander met schoenen,sho wat?
ik zou met schoeisel squatten,maar dat is mijn mening.(zeker op gladde ondergrond).

net unne eckte houthakkert die gijs bij de log curl freeze frame

Welkom op dbb :D

iedereen zijn mening toch?de één squat liever op sokken,de ander met schoenen,sho wat?
ik zou met schoeisel squatten,maar dat is mijn mening.(zeker op gladde ondergrond).

Tuurlijk ieder zijn mening;)
Vond het gewoon grappig dat dit een totale tegenstelling was van vorige week:D
En toch werd het weer beaamd:p;)

conclusie van het verhaal: koop gewoon de goede schoenen :P

Blote voeten roeleert maar met die stinkpoten van mij wordt ik dan meteen verwijderd uit de sportschool hehe.

Terug
Naar boven