Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

ja mij valt ook op dat ie nogal breed staat, bijna net zo breed als je armen. apart. je ziet ook dat je knieën naar binnen gaan. en het kan aan mij liggen maar het lijkt wel of je knieën op het eind nog niet helemaal recht zijn ? kan door de broek komen hoor maar lijkt zo.

mixed grip voegt niets toe aan het gebruik van straps. Daarbij gebruiken de meeste straps om de biceps te ontlasten, omdat je dan pronated zwaarder kan als zonder straps. Echter als je mixed blijft gebruiken bij straps, blijf je dus ook de biceps belasten...

is me broek lijkt zo loc hem voeldoende en verder voor mijn ging die wel easy maar dt gevoel kan ik niet door geven via ee video maar verder gaat het erom dat hij van de grond komt toch ben geen powerliffter maar ik ga meer om me techniek denken groetjes

zie er toch niet veel "****ed" in, eerlijk gezegd :)

Vind er ook niet zoveel "****ed" aan Chopper. Zijn wel minder explosief dan ik van je gewend ben, maar de vorm van de squat is toch aardig in orde. Vond wel die muziek (m.n. eerste liedje) behoorlijk "****ed".

Hahaha, dit vind ik wel een lekker nummer, echt een PR breaker. En het gaat over eten en bier, dus dat kan al helemaal niet stuk.

je moet proberen meer uit je benen te halen rusty. probeer is wat meer naar achteren te hangen

is niet mn gewoonte hier wat te plaatsen,omdat mn lifts meestal niet spektaculair zijn:rolleyes:,maar ga het toch eens overwegen:p
http://www.youtube.com/watch?v=oiTgybNMVm0
1 jaar aan het squatten,vorig jaar knieblessure gehad:(

die 1x150 was nog erg eenvoudig

die ''safety bars'' :D ..wtf draag je allemaal om je middel trouwens? m'n oma d'r korset was er niks bij!

die ''safety bars'' :D ..wtf draag je allemaal om je middel trouwens? m'n oma d'r korset was er niks bij!
ik heb geen plaats om een squatrack of een cage te zetten,dus moeten we het maar zo oplossen,beter dan niets:)
heb er 160kg laten op donderen,dus tis wel stevig genoeg.
wat ik rond mn middel draag?gewoon een elastische belt,die ik altijd draag om me op tewarmen,en een gewone belt,niet speciaals toch?:rolleyes:
dank voor uw bijdrage:cool:

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

die 1x150 was nog erg eenvoudig
ja eigenlijk wel,rare is dat ik daarna failde met 160:(

verder makkelijke 150 hoor strong1967!

dat moet je ook niet doen he!
was ook niet de bedoeling:p
wat vind je van de techniek/diepte?shragen zijn 75cm hoog.
heb wel geen PL-ambities.
advies/tips welkom

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

verder makkelijke 150 hoor strong1967!
thx,ok het zijn wel geen 200 en 250kg squats zoals ze hier voorbijvliegen,maar ik post het hier meer voor tips te krijgen ivm techniek,daarom dat die 12x100 er ook bijstaan.
ik merk van mezelf op ,dat ik nogal snel zak,eens aan werken de volgende squattraining.
enne...,ben nog geen 43 hoor:p

oeps :o

Terug
Naar boven