AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha, ja da was een mooie toen van mike, maar dat had meer gewoon met stabiliteit te maken denk ik. maar nee het gebeurd niet zomaar, maar je kan zeker wel je balans verliezen als je zover naar voren hangt.

Vanwaar die plankjes die aan die tire hangen?

er zit aan deze band bijna geen profiel als hij vlak licht krijg je de handen er niet onder.
nu is er door de plankjes ruimte omdat hij iets hoger ligt.

wie niet sterk is moet slim zijn...... ik probeer alle twee:D

wat squat je hier? 115? je moet zoiezo je onder rug meer trainen zodat deze sneller recht is. ik heb hier zelf ook last van, maar op deze manier ga ja echt een x voorover vallen.

ja is 115 (pr). me stats zijn wel ongeveer vergelijkbaar met de jouwe.
ik zal niet zo snel voorover vallen maar eerder me rug niet goed recht kunnen houden.

LB training nu is max squat of dl en dan 8x3 sq of dl
+ 1 been oefening
moet even kijken of extra core werk niet overkill wordt

wat bedoel je precies? ik heb eigenlijk zelf het idee dat ik nu veel uit me heupen haal en meer uit me benen moet halen.

heupen naar voren erin duwen

er zit aan deze band bijna geen profiel als hij vlak licht krijg je de handen er niet onder.
nu is er door de plankjes ruimte omdat hij iets hoger ligt.

wie niet sterk is moet slim zijn...... ik probeer alle twee:D

Damn. Had gehoopt dat het zou dienen om geluid en trillingen te verminderen, dan had ik dat ook nog goed kunnen gebruiken :p

Sterk Gijs! mooie techniek en zit beduidend meer in !

jas ziet er easy uit die press gijs!

moet wel zeggen dat idd oor het hout het geluid iets minder was.

ik zat eerst er aan te denken 4 stukken rubber ik denk dat als je dat doet ook een hoop geluid kwijt ben, in iedergeval die doffe holle klap heb je dan niet.

voor mij maakt het geluid niet uit niemand die ons daar hoort.
echt om de band wat hoger te laten liggen.

ps heb een nieuwe yoke zal ik nog ff filmen

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

hoppa gijs, wat doe je met de gewone stang???

Netjes Gijs erg explosief

wat bedoel je precies? ik heb eigenlijk zelf het idee dat ik nu veel uit me heupen haal en meer uit me benen moet halen.

als je goed kijkt ben je meer geneigd om je knieen dan je heupen te buigen daarom kom je in een soort GM positie. Zoals mike zegt meer je heupen erin duwen en je bovenlichaam archen.

moet wel zeggen dat idd oor het hout het geluid iets minder was.

ik zat eerst er aan te denken 4 stukken rubber ik denk dat als je dat doet ook een hoop geluid kwijt ben, in iedergeval die doffe holle klap heb je dan niet.

voor mij maakt het geluid niet uit niemand die ons daar hoort.
echt om de band wat hoger te laten liggen.

ps heb een nieuwe yoke zal ik nog ff filmen

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

hoppa gijs, wat doe je met de gewone stang???

Geen idee nu maar zal wel weer rond de 150 moeten liggen denk ik zo. Zal het binnenkort weer eens langzaam gaan uitproberen nu de ellebogen zo goed reageren.

Easy gaat wat ver Jaimy...

Netjes dat je hem pulled. Je begint met de bar te ver van je schenen. Je ziet ook de bar ineens naar je toe zwaaien als ie los komt. Dit zal al een ander beeld van de lit geven.

en ik denk als je je tenen wat meer naar buiten draait dat je dan ook makkelijk lift, volgens mij gaan je knieën wat naar binnen als ik me niet vergis? dit maakt de lift nog onnatuurlijker dan die is :P

+ andere schoenen.

Of straps of mixed grip, niet beide.

Sta je niet wat breed ?

Terug
Naar boven