XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lelijke strain Chris, héél herkenbaar! ;)
Sterk bezig jongens.

Persoonlijk zou ik de ellebogen iets meer onder de bar doorsteken. Dan kan je hem in 1 beweging naar boven drukken

hij denkt dat het 1 iemand is!!!

sterk hoor! hoeveelste geworden op de wedstrijd?

3e

4e op de pull ..maar die deed ik meer op kracht dan op techniek.

okee 3e overall is zeker mooi

Dat weet je zelf wrs ook wel Jitse. Ik ben ook geen held op de pull maar wat ik zie is het volgende: Beenritme moet hoger, zeker in het begin gebruik je vooral de armen om de truck in beweging te zetten, gebruik je lichaam iets meer voor het begin en ga dan ook de benen inzetten, is de truck in beweging dan zie ik dat je ritme goed omhoog gaat. Echter op een gegeven moment sta je ongeveer halverwege iets te hoog waardoor je weer meer op die armen gaat trekken. Aan het einde is de energie wat op en vallen de benen zowat stil.

Dat weet je zelf wrs ook wel Jitse. Ik ben ook geen held op de pull maar wat ik zie is het volgende: Beenritme moet hoger, zeker in het begin gebruik je vooral de armen om de truck in beweging te zetten, gebruik je lichaam iets meer voor het begin en ga dan ook de benen inzetten, is de truck in beweging dan zie ik dat je ritme goed omhoog gaat. Echter op een gegeven moment sta je ongeveer halverwege iets te hoog waardoor je weer meer op die armen gaat trekken. Aan het einde is de energie wat op en vallen de benen zowat stil.

Ja mn benen voelde ik op t eind ook niet, alleen mn armen zaten vol. Was ook de 2e keer dat ik dit deed. Ik moet lager op t asfalt. Oefenuh

ik ben zeker geen truckpull expert maar volgens mij focus je teveel op het nemen van 'hele' stappen... als je steeds korte tikjes geeft (benen dus ook weer snel optillen) kun je je beenritme hoger krijgen en dan kun je je armen dat tempo ongeveer laten volgen

Terug
Naar boven