Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Helpt het je ook echt?

Vroeger deden ze er wel "Old Spice" after shave bij voor het lekker. ;)

edit: oeps, in de war met melatonine topic :P

Laatst bewerkt:
ja? dacht dat dat bij highbar minder van belang was? maar thx, zal er op letten..

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

idd, wij hebben het laatst ook besteld in de UK geloof ik. al kun je volgens mij net zo goed met je kop boven een fles ammonia gaan hangen :)

Highbar is ook meer quad gericht dus je hoeft er geen sitback squat te maken

Laatst bewerkt:
Mooie zin :)

sterk! komt alleen wel met zijn kont van de bank ofniet ? kan het niet goed zien maar lijkt er wel op. en waarom pakt ie hem niet wat breder ? middel of wijsvinger op het streepje bv.

komt 1x met de kont van de bank

Sterk, doet hij ook mee bij die PL wedstrijd?

Is dit soms de 200 KG bankdruk week? Zo zie je ze nooit en opeens staan er tig filmpjes online. Wel gaaf, 200 KG is toch wel de magisch grens die 99.9% van de bevolking nooit zal halen :D

Shiit iedereen bankdrukt 200 behalve ik...

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.377
Inderdaad.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Stark, had ook niet anders verwacht.

Wat komt er dan precies elke keer omhoog als hij de stang van zijn borst duwt?
Of laat hij zn arch inzakken en doet hij die dan weer omhoog oid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.379
Dat weet ik niet. Maar hij gebruikt zn benen in ieder geval goed zo als wel meer sterke bankers dat doen.

Ik heb het alleen als ik in shirt druk, weet ook niet hoe dat komt maar kan pas bij het pressen spanning op me benen zetten.

Terug
Naar boven