XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Awesome legdrive.

Ik zie het probleem niet zolang hij het op de wedstrijd zonder leg drive doet o_O

Wat komt er dan precies elke keer omhoog als hij de stang van zijn borst duwt?
Of laat hij zn arch inzakken en doet hij die dan weer omhoog oid.

als je je glutes aanspant komen je heupen ook omhoog. Zit maar ontspannen op je stoel en span dan je reetspieren aan...heb je ook beweging.
MAw Cees moet meer opspannen voor het uitpakken, wat blijkbaar spant hij pas zijn reet enzo aan bij het pressen

Sterk van de big sexy.

Mooie en sterke bank!

Helaas geen 200 bench maar ik wilde toch eens mn squat filmen.. heb het idee dat ik ook last heb van die zogenaamde 'pelvic tilt'

http://www.youtube.com/watch?v=DR0QmB1aq6g

Misschien niet verstandig om hem met 5x40 te filmen omdat ik normaal een stuk hoger squat en wellicht m'n techniek dan beter is.

Wat me opviel

- Amper tightness ?
- Ellebogen moeten meer onder de bar
- knieen iets te overdreven ver over de tenen ?

Alvast bedankt mensen die hiernaar willen kijken.

Er komt zo ook nog een video met 60 kg.. ik doe nu bill star 5x5 en vandaag was de light dag, 40kg was opwarmsetje

http://www.youtube.com/watch?v=H3iR5VwM2eY

Laatst bewerkt:
lennart je houd je hoofd/nek heel raar... je kantelt je hoofd naar achteren waardoor het er scheef uitziet en je heel vreemd omhoog naar het plafond kijkt... gewoon recht naar voren kijken

lennart je houd je hoofd/nek heel raar... je kantelt je hoofd naar achteren waardoor het er scheef uitziet en je heel vreemd omhoog naar het plafond kijkt... gewoon recht naar voren kijken

De focus op 1punt op het plafond is juist heel goed zo behoud hij mooi de vorm.
Het enigste punt is dat hij zich laat vallen naar beneden en zo geen spanning opbouwt (je moet iets rustiger zakken en onder spanning)

ja viel mij ook op dat de hakken van de grond komen. verder wel netjes!

Nice ouwe sumobroeder!

Thnx, heb jouw filmpje vanmiddag nog bekeken in forumrecords als motivatie!

Hoppa :D Lekker man! Goed gedaan. Hebben we vandaag allebij een mooi cijfer behaald op de DL. :woot:

Hehehe dat obsessieve gelul over deadliften werpt zn vruchten af, jij ook grats!

Terug
Naar boven