XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

leuk voor hem. Ik heb bij het aanzetten dat meteen heel me rug bol trekt en me buik niet ver genoeg kan uitzetten omdat het tegen me quads aan zit. En dan wordt er foute druk opgebouwd waardoor ik koppijn krijg. De bolling in de rug zorgt voor pijn in de onderrug. Dat jij het een excuus vindt kan dan werkelijk waar aan me reet roesten. Ik blijf semi-sumo deadliften :)

Lijkt wel of Bolton niet helemaal uitlockt :)

damn, ****ing sterke squat Mino! daar ga je hard op!

Squatgods favor me. :dunno:
Thanks Frank, zoals je zei liever in 1 ding uitblinken dan gemiddeld met alles haha. :p

Ook wat kortere setup:D

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

@mino:
Zo lelijk als je op je trainingsfilmpjes soms squat, zo mooi squat je op een wedstrijd. Gave squat man!

Thanks, ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar inderdaad op training Squat 100x zo lelijk als op me wedstrijden.. :trollface:

Wat blijf je mooi rechtop bij de Squat Fawaz.
Mooie stijl man. :bow:

Thanks, vond het heerlijk om terug te zien dat me techniek goed was. :D

Precies, mooi rechtop! En als je die trainingsfilmpjes zag.. iedereen commentaar.. en dan doetie een wedstrijd, en laatie gewoon picture perfect technique zien haha..

Haha, achja op een wedstrijd moet ik toch laten zien dat ik wat kan he. :D

Fawaz is de man.
Dat zag ik al toen ik hem voor het eerst in Papendal zag zitten wachten voor de weging. ;)
Éh, Fawaz..? ;)

Haha, thanks voor de (veelste in my opinion :D) lofende woorden John. ;)

haha eerste wat mij ook opviel

U jelly? :D
Verwacht hetzelfde van jou met +95kg zondag Niels. ;)

nee nergens last van.

strikt sumo ben ik te klein voor, verdoet me knieen en krijg ik na de 200kg het gewicht niet eens van de grond. dus is k*t.

dat jij semi-sumo het fijnste fijnt is helemaal goed. ma dat je te klein bent is wel bullshit. ik ben 6 cm kleiner en heb het ook hele tijd gedaan. Pardeep en Pjotr zijn nog kleiner en kunnen het ook. dus te klein is geen rede. dat je hem boven de 200 nie meer van de grond af krijgt heeft wss gewoon met je abductors te maken.
dit alles haalt niet weg dat als het niet werkt voor jou of je het niet fijn vind je lekker semi-sumo moet doen.

bij falstyr moet alles altijd net een beetje anders gaan :)

daar heb je een punt :p

Goeie wedstrijd gedraait Faalstier lekkere gewichten verzet ook ;)

@ Piet (de beste stuurlui staan aan wal whahah)

paar filmpjes die ik heb van de npb wedstrijd.
jammer dat ik er geen van 3e beurt squat heb.

deadlifts:
3e beurt 232,5 gefaald bovenin zoals je ziet. kon hem wel hitchen mjah dat mag niet
ik had het rukken thuis helemaal afgeleerd, en dan zie ik dat ik het toch weer heb gedaan bij de wedstrijd.
en ik ga te snel rechtop staan met me heupen

http://www.youtube.com/watch?v=FIDwF2B4R2Q

http://www.youtube.com/watch?v=q7y38zK_ErE&feature=mfu_in_order&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=mxbldKlaM8U&feature=mfu_in_order&list=UL

bench van de 1e beurt:
http://www.youtube.com/watch?v=GsMjIvxgiEs&feature=mfu_in_order&list=UL

Pff die deadlift was echt close. Zonde man.

Je liet hem wel snel vallen man, er zat nog beweging in.
Maar als je je kont lager weet te houden gaat je lockout ook makkelijker, maar volgens mij ga je daar al aan werken ;)

Je liet hem wel snel vallen man, er zat nog beweging in.
Maar als je je kont lager weet te houden gaat je lockout ook makkelijker, maar volgens mij ga je daar al aan werken ;)

ik had echt het idee dat het mission impossible was om hem te kunnen door trekken man

So close die deadlift!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stom, het filmpje heette fail maar ik was er van overtuigd dat je hem toch ging pakken toen ik het zag:roflol:

Mooie lifts Mike, en sterke/makkelijke 100 bank.

Tijd voor wat Hypertrophy specific training Maat, want je ziet er bijlange na niet zo sterk uit als je bent.
Lees dit in de meest positieve zin.
Heel sterk, monster kwaliteit inderdaad. :bow:

Tijd voor wat Hypertrophy specific training Maat, want je ziet er bijlange na niet zo sterk uit als je bent.
Lees dit in de meest positieve zin.
Heel sterk, monster kwaliteit inderdaad. :bow:

weheheh klopt... ben er inmiddels voor UB al mee begonnen, voor LB ga ik er nu ook mee aan de slag ;)

Ik zie de wedstrijd filmpjes waarbij met benchen een korte stop van ongeveer een seconden onderin word gedaan voor je mag drukken.

Is dit normaal voor powerlifting wedstrijden? Zo ja, worden de trainingsets ook zo uitgevoerd en wat voor invloed heeft dit op de groei en kracht opbouw?
Voor mij is het namelijk compleet nieuw :)

Ik zie de wedstrijd filmpjes waarbij met benchen een korte stop van ongeveer een seconden onderin word gedaan voor je mag drukken.

Is dit normaal voor powerlifting wedstrijden?

Ja, verschilt wel per bond en scheidsrechter hoe lang er gepauzeerd moet worden.

Zo ja, worden de trainingsets ook zo uitgevoerd en wat voor invloed heeft dit op de groei en kracht opbouw?

Hoeft niet specifiek al hoewel ikzelf en vele sommige sets geheel paused doen, soms alleen touch & go en soms touch&go met de laatste rep een extra lange pause.
Het is lastiger vanwege de pause maar je houdt wel beter je spanning vast en het is effectiever voor je pecgroei moet ik zeggen. :D

Voor mij is het namelijk compleet nieuw :)

Goed.

Terug
Naar boven