MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

wat doe je steeds lang over je set-up, voor de rest nette gewichten.

moest eerst me zenuwen onder bedwang krijgen keer op keer.

me deadlift is zo recht op als kan. Ga ik rechter wordt het een squat en daar heb ik geen zak aan. Val echt niet voor over hoor. Enige wat licht irritant was bij deadlift is dat ik bij het aanzetten eerst een cm door die zachte ondergrond leek te zakken eer de barbell een keer omhoog kwam. Vroeg aan ielja of ik het niet gewoon op de harde ondergrond van het kleed zou mogen liften. Maar helaas.

Laatst bewerkt:
falstyr doet pauzed squats. lijkt me heel wat zwaarder, denk nie dat ik dan nog omhoog zou komen mja :p

Alleen de 190 was paused. de andere 2 waren normaal met kleine bounce. 200 is het zwaarst wat ik dusver paused gedaan heb. En ging het risico niet nemen om zonder vangers en alleen met spotters een 205+ te proberen als paused.

moest eerst me zenuwen onder bedwang krijgen keer op keer.

me deadlift is zo recht op als kan. Ga ik rechter wordt het een squat en daar heb ik geen zak aan. Val echt niet voor over hoor. Enige wat licht irritant was bij deadlift is dat ik bij het aanzetten eerst een cm door die zachte ondergrond leek te zakken eer de barbell een keer omhoog kwam. Vroeg aan ielja of ik het niet gewoon op de harde ondergrond van het kleed zou mogen liften. Maar helaas.

Hoezo? Je squat meer/beter dan je deadlift:P?

Zonder een neerwaartse beweging om stretch reflex op te bouwen zou ik in een squat positie niet omhoog komen. En me lift off bij deadlift is al k*t te noemen zoals het is :P
Misschien eens een goed idee om juist die zwakte weg te trainen. Zou een bottom pin squat niets voor jou zijn?

Misschien eens een goed idee om juist die zwakte weg te trainen. Zou een bottom pin squat niets voor jou zijn?

Zat zelf te denken om structureel explosieve deficit deadlifts met 2,5 a 5 cm plankjes te doen. ipv me huidige explosieve deadlifts na de zware singles.

Nog last van die trap tegen die stang? Volgens mij moet je wel breder gaan staan.

Nog last van die trap tegen die stang? Volgens mij moet je wel breder gaan staan.

nee nergens last van.

strikt sumo ben ik te klein voor, verdoet me knieen en krijg ik na de 200kg het gewicht niet eens van de grond. dus is k*t.
conventioneel heb ik een te dikke buik, krijg een bolling in me rug en is dus k*t.
semi-sumo deadlift is perfect voor mij

Je trekt ook scheef falstyr, de rechterkant komt eerder omhoog dan de linkerkant. Is je dat opgevallen? Lijkt mij nogal blessuregevoelig..

En wat is die trap waar mensen het over hebben?

Ook wat kortere setup:D

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

@mino:
Zo lelijk als je op je trainingsfilmpjes soms squat, zo mooi squat je op een wedstrijd. Gave squat man!

Wat blijf je mooi rechtop bij de Squat Fawaz.
Mooie stijl man. :bow:

Wat blijf je mooi rechtop bij de Squat Fawaz.
Mooie stijl man. :bow:

Precies, mooi rechtop! En als je die trainingsfilmpjes zag.. iedereen commentaar.. en dan doetie een wedstrijd, en laatie gewoon picture perfect technique zien haha..

Fawaz is de man.
Dat zag ik al toen ik hem voor het eerst in Papendal zag zitten wachten voor de weging. ;)
Éh, Fawaz..? ;)

Daar heeft deze slanke mooiboy geen last van Mr. excuus.

http://www.youtube.com/watch?v=5groVHlMkRE

leuk voor hem. Ik heb bij het aanzetten dat meteen heel me rug bol trekt en me buik niet ver genoeg kan uitzetten omdat het tegen me quads aan zit. En dan wordt er foute druk opgebouwd waardoor ik koppijn krijg. De bolling in de rug zorgt voor pijn in de onderrug. Dat jij het een excuus vindt kan dan werkelijk waar aan me reet roesten. Ik blijf semi-sumo deadliften :)

Je trekt ook scheef falstyr, de rechterkant komt eerder omhoog dan de linkerkant. Is je dat opgevallen? Lijkt mij nogal blessuregevoelig..

En wat is die trap waar mensen het over hebben?
Viel me ook op. Geen idee waar dat vandaan kwam. Nog nooit eerder op filmpjes terug gezien. Wellicht vermoeidheid ofzo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven