MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

je moet in elk geval kijken hoe sterk je bent op paused BP t.o.v. je touch'n go BP want bij de meesten ligt dit 10-20kg uit elkaar. zeker als je altijd gewend bent om touch'n go te doen kan paused ineens vies tegenvallen

je moet in elk geval kijken hoe sterk je bent op paused BP t.o.v. je touch'n go BP want bij de meesten ligt dit 10-20kg uit elkaar. zeker als je altijd gewend bent om touch'n go te doen kan paused ineens vies tegenvallen
Ik deed het vandaag in mijn training even, was inderdaad een stuk zwaarder maar dat went wel :)

http://www.youtube.com/watch?v=FKm4l0nYR3c
Deadlift pr'tje gezet gisteren.
Sinds ik m'n voeten dichter bijeenzet en mn tenen (45°) naar buiten laat wijzen kan ik veel meer legdrive gebruiken en mn rug recht houden. Miss een tip voor andere beginnende Pl'ers

Ziet er goed uit, roestige rits.

Deadlift techniek is inderdaad verbeterd. Daar zaten nog 2 reps in :D

is de 172,5 nu een NL record?

gefeliciteerd man!

Yep.

Nice man, effe een NL record neergezet, congratz!

gefeliciteerd itastallion!

worden daar raw lifts bijgehouden dan?

Jammer genoeg wordt er weinig onderscheid tussen raw en geared lifts gemaakt, persoonlijk vind ik het veel mooier om raw gigantisch sterk te worden, vandaar dat ik ook geen pakje aantrek. Bij PLH is dit momenteel het record in de -100kg klasse bij de junioren, bij de NPB staat dit op 195kg volgens mij... Raw records zijn er volgens mij niet eens, er wordt in ieder geval geen lijst van bij gehouden? Deze kan ik in ieder geval nergens terug vinden. Nog 2 jaar kan ik competen in de junior klasse, dus nog genoeg tijd voor progressie.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Thanks man.

Terug
Naar boven