XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

insane speed in die deadlift!

mooi filmpje siyed! beetje jammer van de muziek(A) hoe waren je schoentjes bevallen bij het deadliften ?

Hahah, had trololoman niet verwacht na dat eerste liedje.

Goeie lifts en ****ing mooie squats btw, daar zit meer in.

Damn Ziyed, i'm impressed ! echt mooie techniek ook overal bij:thumbs: gebruik jij trouwens gewichthef schoenen bij het squaten ?

greetos

Thanks man, idd gewichthefschoenen. Die Adidas Adistars zijn het!

mooi filmpje siyed! beetje jammer van de muziek(A) hoe waren je schoentjes bevallen bij het deadliften ?

Schoentjes zitten goed man, goed grip en je voelt er verder niks van.

Hahah, had trololoman niet verwacht na dat eerste liedje.

Goeie lifts en ****ing mooie squats btw, daar zit meer in.

Hahaha jaja trolled, squat zit idd meer in voor volgende keer.

12 euro of zo

mooie lifts Ziyed! technisch sterk

Voor diegenen die nu hebben meegedaan aan de PL-wedstrijd: merken jullie er iets van bij DL dat jullie daarvoor al zwaar gebencht en gesquat hebben? De meeste zijn toch voor een Squat PR gegaan en hadden jullie het gevoel dat de DL daarna op het einde van de wedstrijd zwaarder was daardoor?

ik merkte dat wel. maar als je regelmatig in de training de grote 3 doe dan zou je er genoeg aan moeten wennen.

@Willem
Dat zit tussen je oren :D

ik weet niet.
heb het niet echt gemerkt.
dl was bovenin gefaild net voor lockout zoals altijd alm ijn zwakke punt was. dus ging prima die 3 lifts

Geen last van gehad.

hmmm misschien dat het dan kwam omdat ik maar 4 uur geslapen had. :S

Ik had ook maar 4,5 uur geslapen :D

@Falstyr, zou je niet wat meer rechtop moeten zijn voor je begint met die deadlift? Het lijkt alsof je naar voor valt, en je hierdoor minder met je benen kan duwen.

heb je ook het idee dat je door die schoenen je rug rechter kan houden ?

Terug
Naar boven