AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

De komende maanden ga ik sowieso niet zwaarder als dit. Ik vind dit kwa techniek persoonlijk nog kunnen maar slechter moet het niet worden.

De komende tijd weer wat reppen met gewichten tussen de 170-200 en zorgen dat mn rug zo recht mogelijk blijft bij die sets. Zal over een aantal maanden nog wel eens een filmpje maken van zo een gewicht als dit en hopelijk dan met een rechtere rug.

Laatst bewerkt:
Hier kan je vrij makkelijk aan werken hoor, gewoon sub max gewichten proberen meer spanning op je gehele rug te zetten.

Hier kan je vrij makkelijk aan werken hoor, gewoon sub max gewichten proberen meer spanning op je gehele rug te zetten.

Ik zie in het filmpje ook dat mn rug op het moment dat ik begon met tillen al niet recht was. Ik had het idee dat dat normaal wel het geval is. Maar ik denk dat dat een belangrijk punt is. Mn rug moet aan het begin van de lift in een rechte positie staan.

het publiek zal wel gedacht hebben frank, damn ahah

Wat bedoel je precies?

Met dat geschreeuw van je om te coachen :p

That's how we roll!

At corrie: Was er weinig publiek?

Grip is no issue for the Gijs man. :bow:

Nice maar suicide grip op je bench :x

Nice lifts, en jezus die armen van Dominique (toch?) zijn ook wel aardig biggie.

Mooie techniek ook :) Dominique zit er maar droogjes naar te kijken, alsof het heel normaal is :D

Terug
Naar boven