- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Gijs, die broer van jou is echt een stuk buffer geworden in 1 jaar tijd. Enig idee hoeveel kg?
Hmm?? Volgens mij zo'n 14kg. Als ik het goed heb van 72 of 73 naar 86kg
Zero percent genetics 100% attitude
Nee mijn broertje heeft precies zelfde aanleg en ook zelfde drive. Qua voeding is hij zelfs een stuk serieuzer als ik nu!
Maar ben er nog lang niet! 
YouTube - 310kg squat lockout
YouTube - 310kg squat lockout II
YouTube - 310kg squat lockout III
310kg pinsquat lockout op tepelhoogte
. WIl vooral even kijken of iemand wat op te merken heeft aan mijn techniek en die van mijn trainingsmaat. Begon trouwens 5 weken terug met 5x70 deadlift. Zit nu op 3x100.Laat die bar gewoon op de grond liggen. Steeds uit het rack pakken is k*t.
Klopt, maar vind k irritant met het gewichten verwisselen.
Je trainingsmaat gaat eerst met zn heupen omhoog, hij moet proberen zn heupen als t ware naar voren te drukken en en met zn schouders het gewicht naar achteren 'trekken'.
Thanks man! ga er op letten voortaan!Beide bij DL veel dichter langs je benen houden. Eigenlijk moet de stang constant contact houden met de huid, OOK over je bovenbenen. Dus voeten in de grond duwen, heup naar voren en stang naar je toe trekken.
Zie ook hier:
YouTube - Deadlift Instruction
Hahah weet ik man dat ik ecto to daaaa bone ben. Komt allemaal wel goedik en me maat tillen samen dan de baar uit rack naar de grond...
@ jorin: nee je doet techniek goed imo, maar dude je bent nog erger ecto dan ik gewoonno attack ofsow, je bent wel goed bezig
. Mijn instelling is goed. Heb het aan hem doorgegeven! Hij zei het zelf ookal toen ik het filmpje aan hem liet zien.Je trainingsmaat gaat eerst met zn heupen omhoog, hij moet proberen zn heupen als t ware naar voren te drukken en en met zn schouders het gewicht naar achteren 'trekken'.
je hebt dat zelf ook wel een beetje, en het lijkt soms of je knieën een beetje in de wegzitten. bij de neergaande beweging kun je dat verhelpen door eerst je heupen te buigen en als t gewicht voorbij je knieën is, dan je knieën pas.