XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hmm?? Volgens mij zo'n 14kg. Als ik het goed heb van 72 of 73 naar 86kg

Zero percent genetics 100% attitude:p

Nee mijn broertje heeft precies zelfde aanleg en ook zelfde drive. Qua voeding is hij zelfs een stuk serieuzer als ik nu!

Hey Gijs, die broer van jou is echt een stuk buffer geworden in 1 jaar tijd. Enig idee hoeveel kg?

Hmm?? Volgens mij zo'n 14kg. Als ik het goed heb van 72 of 73 naar 86kg

Zero percent genetics 100% attitude:p

Nee mijn broertje heeft precies zelfde aanleg en ook zelfde drive. Qua voeding is hij zelfs een stuk serieuzer als ik nu!

Ik train nu iets van 9 maanden en begon bij 71 kg en weeg nu rond de 85/86kg! Dus gaat de goede kant op! :) Maar ben er nog lang niet! ;)

inderdaad ;)

Heb vandaag even wat lifts gefilmd van mij. Weet dat het echt niet kan tippen aan jullie lifts maar dat boeit me gewoon even niet:). WIl vooral even kijken of iemand wat op te merken heeft aan mijn techniek en die van mijn trainingsmaat. Begon trouwens 5 weken terug met 5x70 deadlift. Zit nu op 3x100.

Jorin 3x100, had wss meer in gezeten..
http://www.youtube.com/watch?v=FsfR...4/jorin-s-bill-star-logje-153940/index15.html

Jorin 5x90:
http://www.youtube.com/watch?v=diSu...4/jorin-s-bill-star-logje-153940/index15.html

Job 5x70, net begonnen met sporten, 6e week bill starr:
http://www.youtube.com/watch?v=gNq_...4/jorin-s-bill-star-logje-153940/index15.html

Laat die bar gewoon op de grond liggen. Steeds uit het rack pakken is k*t.

Je moet het zelf weten, ik vind het iig k*t, zeker als je echt zwaar gaat.

Maar verder nog commentaar op uitvoering?

Beide bij DL veel dichter langs je benen houden. Eigenlijk moet de stang constant contact houden met de huid, OOK over je bovenbenen. Dus voeten in de grond duwen, heup naar voren en stang naar je toe trekken.

Zie ook hier:
YouTube - Deadlift Instruction

ik en me maat tillen samen dan de baar uit rack naar de grond...

@ jorin: nee je doet techniek goed imo, maar dude je bent nog erger ecto dan ik gewoon:roflol: no attack ofsow, je bent wel goed bezig

Maar verder nog commentaar op uitvoering?
Je trainingsmaat gaat eerst met zn heupen omhoog, hij moet proberen zn heupen als t ware naar voren te drukken en en met zn schouders het gewicht naar achteren 'trekken'.

je hebt dat zelf ook wel een beetje, en het lijkt soms of je knieën een beetje in de wegzitten. bij de neergaande beweging kun je dat verhelpen door eerst je heupen te buigen en als t gewicht voorbij je knieën is, dan je knieën pas.

Beide bij DL veel dichter langs je benen houden. Eigenlijk moet de stang constant contact houden met de huid, OOK over je bovenbenen. Dus voeten in de grond duwen, heup naar voren en stang naar je toe trekken.

Zie ook hier:
YouTube - Deadlift Instruction
Thanks man! ga er op letten voortaan!
ik en me maat tillen samen dan de baar uit rack naar de grond...

@ jorin: nee je doet techniek goed imo, maar dude je bent nog erger ecto dan ik gewoon:roflol: no attack ofsow, je bent wel goed bezig
Hahah weet ik man dat ik ecto to daaaa bone ben. Komt allemaal wel goed :D. Mijn instelling is goed.

Je trainingsmaat gaat eerst met zn heupen omhoog, hij moet proberen zn heupen als t ware naar voren te drukken en en met zn schouders het gewicht naar achteren 'trekken'.

je hebt dat zelf ook wel een beetje, en het lijkt soms of je knieën een beetje in de wegzitten. bij de neergaande beweging kun je dat verhelpen door eerst je heupen te buigen en als t gewicht voorbij je knieën is, dan je knieën pas.
Heb het aan hem doorgegeven! Hij zei het zelf ookal toen ik het filmpje aan hem liet zien.

Ja ok, spijt me zeer zal het nooit meer doen :D.

Bruut gestuiter man, zal de buurt blij mee zijn:D Leuke filmpjes.

Terug
Naar boven