MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

mooie filmpjes weer.. @ gmen tis echt hardcore to the bone daar eah :P

Waar haal je zo'n ankerketting ? Bij een schip ofzo zeker ? :p Maar waar kan je zoiets kopen ofzo ?

Nice Gijs!!!

Nee volgens mij was het Richard (v/d Linden) of andere gast die daar traint en in de haven werkt. Kopen zou ik niet doen als je weet wat de prijs van ijzer is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
Barry (chunky) was een tijdje geleden zo vriendelijk om een die ketting mee te nemen. Het gewicht zal idd tussen de 300 en 350 kilo zijn.

thnx
Waar is jou Logje gebleven man?

Ik log niet meer. Ik train ook heel anders nu. Het probleem met een log (in mijn geval dan), is dat je toch elke keer het uiterste van jezelf vergt om een mooie log neer te zetten. Je wilt jezelf altijd proberen te bewijzen, zelfs als je je dag niet hebt of als je met blessures loopt. Gaat nu veel lekkerder.

Barry (chunky) was een tijdje geleden zo vriendelijk om een die ketting mee te nemen. Het gewicht zal idd tussen de 300 en 350 kilo zijn.

Was in ieder geval heel gaaf om te doen, lekker gevoel nu ook in lats en quads

no prob!

@ gijs: vet filmpje van die ankerketting, maar wie heeft em terug gebracht :D die yoke ook

ik heb 4x10m gedaan en Victor 2x10m hij ligt dus weer op precies dezelfde plek

oh ja, trainen op Doe Maar, werkt dat motiverend?

Die mafkees die daar tegenover woont zat met een groepje bier te drinken en draaide die muziek, een van die gasten weegt zo'n 50 kg en had een potje creatine gekocht bij de smartshop:D:D:D

Ik log niet meer. Ik train ook heel anders nu. Het probleem met een log (in mijn geval dan), is dat je toch elke keer het uiterste van jezelf vergt om een mooie log neer te zetten. Je wilt jezelf altijd proberen te bewijzen, zelfs als je je dag niet hebt of als je met blessures loopt. Gaat nu veel lekkerder.

Hmmm op zich wel verstandig maar soms moet je jezelf ook wel pushen!

haha droog man :D

trouwens zijn er ook filmpjes van victor?

Dit is het complete filmpje met hoofd stoten. Zet je geluid hard en let ook vooral op de reactie van de gasten die er achter staan.

[link niet meer beschikbaar]

hahahah :D

hahahahahahahah fakking droog..

Knappe filmpjes :D

whahahah jacco heb hem maar 20x gespeeld ofzo:D

CLOING!!

Nee volgens mij was het Richard (v/d Linden) of andere gast die daar traint en in de haven werkt. Kopen zou ik niet doen als je weet wat de prijs van ijzer is.

Oké, bedankt voor de info, nu even zoeken of ik iemand ken die in de haven werkt :p

Bwahaha, live was het al leuk, maar om zo terug te zien is het echt geniaal!1! :D

Terug
Naar boven