Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zo'n serie trekt het leven wel uit je lijf. Sterk man. Gijs, heb je een speciale reden dat je highbar verkiest boven lowbar?

Mijn voorkeur is voor high bar als ik veel sets/reps doe. Het voelt natuurlijker, ik kom dieper, mijn rug wordt minder vermoeid dus ik kan langer door en mijn ellebogen doen nooit pijn. Echter staan mijn raw 1RM pr en mijn PR met banden beide op low bar.

2n03dag.jpg

................

:roflol:

lol,die gsm:D

20x180. Baas.

Mijn voorkeur is voor high bar als ik veel sets/reps doe. Het voelt natuurlijker, ik kom dieper, mijn rug wordt minder vermoeid dus ik kan langer door en mijn ellebogen doen nooit pijn. Echter staan mijn raw 1RM pr en mijn PR met banden beide op low bar.

Ah bedankt. Nu je het zo zegt - natuurlijker - er komt ook minder spanning op de borstkas gezien je armen minder ver naar achteren gaan, dus dat zal de ademhaling ook wat minder belemmeren. Ik zal eens kijken of dit bij mij ook helpt met 10+ reppers (als mijn nekwervels daar zin in hebben).

erg sterk, netjes!

lekker, zou zelf e 235 niet hebben gedaan maar ik ben puss

trouwens leuke sfeer maak je het daar

lekker, zou zelf e 235 niet hebben gedaan maar ik ben puss

trouwens leuke sfeer maak je het daar

Wou hetzelfde zeggen.
Die 235 had je waarschijnlijk een andere keer zonder die 230 wel gepakt.
Wel netjes man, goede progressie kerel.

als je toch gaat toppen moet je ook doorgaan tot je failt IMO :D

Sterke deadlift man, nice. Haha altijd leuk om de 'wtf' blikken op de gezichten van de andere mensen te zien tijdens je deadlift.

Nice Robert. En ja ik had na die 230 ook mezelf niet kunnen inhouden....

Ik zou inderdaad ook hetzelfde hebben gedaan, als je net een goede dag hebt moet je die optimaal benutten :D

Vandaag wilde ik mijn OH squats filmen, stond mijn telefoon nog op foto-stand :o
Jammer want techniek was volgens mij super :D

Terug
Naar boven