XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Miauw

ellebogen, anyone?

De beste lifters zitten op het forum ;)

Jij houd ook wel van een relletje i like it haha
trouwens een maat van je had meegedaan met highland games 2weken trug.
raakten aan de praat en hij begon ineens over jou:cool:

Ja tuurlijk beetje olie op het vuur ;) (het is wel zo dat de beste lifters op het forum zitten) en ze blijven daar ook zitten want op wedstrijden heb ik ze nog nooit gezien :eek:
Ow wie was die gozer dan?

Ik Squat high bar dus nog meer naar achteren met me kont en ik maak er GM's van. :p
dit is wel bullshit, ik squat met mijn schenen bijna parallel met de vloer (niet de oly squat van de filmpjes) en ook high bar, en het is alles behalve een GM, mijn romp is even recht als bij een oly squat :)

je ellenbogen wijzen teveel naar achteren, als je deze naar de vloer laat wijzen ga je sowieso al rechter squatten ;)

Wat maken we ons druk over Mino z'n squat form? Ik vond dit wel meevallen, en we weten allemaal dit:

Fawaz=k*t techniek in trainingsfilmpjes, maar ****ing mooie techniek tijdens wedstrijd.

So who gives a shit.

Oke. Gewoon mooi dan.

Hij traint meer als dat hij wedstrijden doet, dus zou het toch geen slecht idee zijn om zijn techniek aan te passen en daarvoor te luisteren naar mensen die hier tips willen delen.

Nu niet beginnen haten, Eddine. Jij had ook heel mooie beurten neergezet!! ;)

Post een filmpjes mensen, ik kom steeds vol blijde verwachting dit topic lezen om afgescheept te worden met gejank.

Nu niet beginnen haten, Eddine. Jij had ook heel mooie beurten neergezet!! ;)

Ik vind me squat niet mooi, en me deadlift kan ook beter.
Maar ik doelde eigenlijk op de deadlift van Fawaz, dacht dat Marrkos bedoelde dat die ook ineens stuk mooier was :p

Terug
Naar boven