koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neuhhh heb er al twee en dat is genoeg.

Jij houd ook wel van een relletje i like it haha
trouwens een maat van je had meegedaan met highland games 2weken trug.
raakten aan de praat en hij begon ineens over jou![]()
(het is wel zo dat de beste lifters op het forum zitten) en ze blijven daar ook zitten want op wedstrijden heb ik ze nog nooit gezien 
dit is wel bullshit, ik squat met mijn schenen bijna parallel met de vloer (niet de oly squat van de filmpjes) en ook high bar, en het is alles behalve een GM, mijn romp is even recht als bij een oly squatIk Squat high bar dus nog meer naar achteren met me kont en ik maak er GM's van.![]()

http://www.youtube.com/watch?v=mT67_8ox-pk
2-3 weken, elke trainingsdag en je bent er van af....
Thank me later!
Edit: voor naar binnen vallende knieën zou je ook nog een mini band om de knieën kunnen doen (niet met de werksets maar met lichte opwarmsets)
Fawaz=k*t techniek in trainingsfilmpjes, maar ****ing mooie techniek tijdens wedstrijd.
.
wat maken we ons druk over mino z'n squat form? Ik vond dit wel meevallen, en we weten allemaal dit:
Fawaz=k*t techniek in trainingsfilmpjes, maar ****ing mooie techniek tijdens wedstrijd.
So who gives a shit.
maar veel stukken beter dan in training, was ook zelf verrast
Nu niet beginnen haten, Eddine. Jij had ook heel mooie beurten neergezet!!![]()

Post eens filmpjes mensen, ik kom steeds vol blijde verwachting dit topic lezen om afgescheept te worden met gejank.